Το ψηφιακό περιοδικό EscEPAL είναι μια δράση που έχει ενταχθεί στο συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μονάδας του ΕΠΑΛ Κρεστένων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της δράσης αφορά το σχολικό έτος 2025-’26 στα πλαίσια της εσωτερικής αξιολόγησης, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Η εκπαιδευτική δράση ανήκει στον άξονα __: “________” κι έχει σκοπό να συμβάλει στη βελτίωση της επικοινωνίας και της δικτύωσης με την εκπαιδευτική κοινότητα, στην ανάπτυξη συμμετοχικών και συνεργατικών πρακτικών, αλλά και στην βελτίωση της ποιότητας της παιδαγωγικής-μαθησιακής διαδικασίας.
Υπεύθυνοι δράσης
Πολιτοπούλου Μαρία – ΠΕ89 (συντονίστρια), Μπούσμπουρας ___ – ΠΕ__, Πολυζώη Μαρία – ΠΕ__
Στόχοι
- Ανταλλαγή Ιδεών και κίνητρο για ανάπτυξη ικανοτήτων συγγραφής και ανάγνωσης.
- Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου.
- Ανάπτυξη κριτικής σκέψης κατά την αναζήτηση, επιλογή και οργάνωση πληροφοριών σχετικών με ένα συγκεκριμένο θέμα.
- Χρήση και εξοικείωση με ψηφιακό υλικό και πολυμέσα.
- Ενασχόληση σε βάθος με μία συγκεκριμένη θεματολογία ανάλογα με τα πεδία ενδιαφέροντος του κάθε μαθητή (π.χ. κοινωνικά, αθλητικά, οικονομία, πολιτική, πολιτισμός, τέχνη, ειδήσεις, κτλ).
- Εκμάθηση αποδοχής και αξιοποίησης αρνητικής κριτικής και αρνητικών σχολίων από συμμαθητές.
- Ενδυνάμωση της προσωπικής πρωτοβουλίας και της υπευθυνότητας.
- Σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία.
- Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της δημιουργικής ταυτότητας των μαθητών.
Συντακτική ομάδα περιοδικού
ηφηφηφηφ
