ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΕΥΚΟΛIΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚEΣ ΔΥΣΚΟΛIΕΣ
Στις μέρες μας τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες πρέπει να απασχολούν την πολιτεία και την κοινωνία ως ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Παλιά τα παιδιά με τέτοιες δυσκολίες στιγματίζονταν και θεωρούνταν ανεπίδεκτα μαθήσεως. Σήμερα όμως, που η επιστήμη έχει τόσο προχωρήσει, επιβάλλεται η αναζήτηση λύσεων για τέτοιου είδους δυσκολίες. Πώς θα μπορούσαμε να καλυτερέψουμε τη ζωή αυτών των παιδιών;
Ένα βασικό θέμα είναι σίγουρα η κατανόηση των γονιών. Αν οι γονείς δεν δέχονται την ιδιαιτερότητα των παιδιών τους, πώς θα μπορέσουν να τα βοηθήσουν και να βοηθηθούν; Επιπλέον, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να εκπαιδεύονται οι εκπαιδευτικοί ώστε να μπορούν να διακρίνουν τα συμπτώματα των παιδιών επί των μαθησιακών δυσκολιών, ώστε να αντιμετωπίζουν την κατάσταση έγκαιρα και κατάλληλα. Οπωσδήποτε οι αρμόδιοι φορείς του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να προχωρούν σε σωστή και τεκμηριωμένη αξιολόγηση των μαθητών, χωρίς καθυστερήσεις.
Με λίγα λόγια, χρειάζεται το απαραίτητο προσωπικό για τη διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών αλλά και τμήματα και εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης. Είναι κοινά παραδεκτό ότι όλα θα γίνουν καλύτερα στο σχολείο και στην ζωή, αν υπάρχει αποδοχή της διαφορετικότητας και από τα υπόλοιπα παιδιά. Ως πολιτισμένη κοινωνία, οφείλουμε να αποδεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες και να δείχνουμε κατανόηση. Η πολιτεία λοιπόν θα πρέπει να φροντίσει να κατοχυρωθούν τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών
Συνοψίζοντας μπορούμε να συμπεράνουμε ότι πρέπει να βοηθηθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες τόσο σε συλλογικό όσο και σε ατομικό επίπεδο. Είναι ζήτημα ανθρωπισμού και δικαιοσύνης. Και ας μην ξεχνάμε ότι οφείλουμε όλοι και όλες να σεβόμαστε τους συνανθρώπους μας.
Μυρτώ Χρόνη Α3
Πηγές:
https://blogs.sch.gr/2kesydath/category/mathisiakes-dyskolies/
https://filologika.gr/mathisiakes-dyskolies-antimetwpizontai/
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.