Ας παρατηρήσουμε τον πίνακα.
Ενδεικτικές ερωτήσεις που κάναμε στην ομάδα κατά την διάρκεια παρατήρησης του έργου. Τι βλέπουμε;Ποιά εποχή του χρόνου ζωγράφισε ο καλλιτέχνης μας; Αν βλέπουμε φιγούρες ,ποιές είναι αυτές και τί κάνουν;Πού βρίσκονται; Ποια χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος;Πώς να ένιωθε ο ζωγράφος όταν έφτιαχνε τον πίνακα του ;Είναι μέρα ή νύχτα;Σας θυμίζει κάτι;Μπορείτε να μαντέψετε ποιος είναι ο τίτλος του έργου;Στο τέλος,δόθηκαν πληροφορίες για τον ζωγράφο και το έργο.
Ας παίξουμε,τώρα, με τον πίνακα.
Αφού έγινε η επεξεργασία του πίνακα , δόθηκε στα παιδιά σε ασπρόμαυρη εκδοχή ο αντίστοιχος πίνακας και τους ζητήθηκε:
1)Να βάλουν τα χρώματα που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος και
2)Να ζωγραφίσουν τον εαυτό τους σε κάποιο, που τα ίδια τα παιδιά θα επιλέξουν, σημείο του πίνακα κάνοντας κάτι.Ενδεικτικά αναφέρουμε τί ζωγράφισαν και τί είπαν τα παιδιά;
-Παίζω χιονοπόλεμο.
-Είμαι δίπλα στον άνθρωπο που ψαρεύει και του κάνω παρέα.
-Κάνω Σκι.
-Φτιάχνω χιονάνθρωπο.
-Σκαρφαλώνω στο δέντρο.
-Κουβαλάω ξύλα για να τα πάω στο τζάκι και να ψήσω μπριζόλες.
-Περπατάω στο μονοπάτι.
-Ψαρεύω μαζί με τον Κύριο.
-Κάνω έλκηθρο.