Μπορεί τον 4ο-6ο αιώνα να μην υπήρχε τυπογραφείο… αλλά ταξιδεύοντας με μια φανταστική χρονοκάψουλα, εμείς, σε ρόλο, ιστορικού ερευνητή μελετάμε την πρώιμη βυζαντινή περίοδο, καταγράφουμε και μοιραζόμαστε μαζί σας τα αποτελέσματα των εργασιών μας!
Υποβολή απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
