Γιατί οι άνθρωποι απασχολούνται πάρα πολύ με προϊόντα διασκέδασης χαμηλής ποιότητας;

Τα μεγαλύτερο μέρος των προγραμμάτων της ελληνικής τηλεόρασης σήμερα καλύπτεται από παιχνίδια που Wipeout_2011_logoαποκαλούνται “Reality games” και ο λόγος είναι ότι παρουσιάζουν υψηλές ακροαματικότητες. Το γεγονός αυτό μας έκανε να αναρωτηθούμε γιατί οι άνθρωποι απασχολούνται τόσο πολύ με προϊόντα διασκέδασης που αναμφίβολα είναι χαμηλής ποιότητας. Ένα ερώτημα σύγχρονο με σύνθετες πτυχές. Για το λόγο αυτό κάναμε μια έρευνα στο σχολικό χώρο ρωτώντας καθηγητές και μαθητές του σχολείου για αυτό το φαινόμενο. Σας παραθέτουμε μερικές απόψεις και τα συμπεράσματα αφήνονται στην κρίση σας.


Ένα γκάλοπ της σχολικής εφημερίδας

Οι ανταποκριτές μας ρώτησαν καθηγητές και μαθητές του σχολείου για αυτό το φαινόμενο. Ορίστε μερικές απόψεις.

  • «Δεν τους αρέσει πραγματικά. Είναι θέμα μόδας.»Καρδάσης Στέλιος μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου
  • «Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν χρήματα για να διασκεδάσουν με προϊόντα υψηλής ποιότητας. Έτσι συμβιβάζονται με προϊόντα χαμηλής διασκέδασης.»  Ανώνυμη μαθήτρια Γ΄ Γυμνασίου

 television

  • «Έχουν ένα δικό τους κόσμο όπου δεν ξέρουν τι να κάνουν. Τον κατηγορούν, αλλά στην πραγματικότητα είναι εθισμένοι σε αυτόν (Με άλλα λόγια δεν έχουν ενδιαφέροντα στον κόσμο όπου είναι απομονωμένοι)».  Βαγγέλης Αντωνακάκος μαθητής Γ΄ Γυμνασίου
  • «Είναι η ευκολία που τους προσφέρεται. Το εύπεπτο προϊόν χωρίς ανάγκη εμβάθυνσης, η συγκίνηση χωρίς επεξεργασία.  Καλύπτουν τις ανασφάλειες που έχουν στη ζωή».   Κωνσταντίνα Παπαπανάγου,καθηγήτρια μαθηματικών
  • «Ο λόγος είναι η αποχαύνωση του σημερινού ανθρώπου. Η έλλειψη κριτικής σκέψης και η απάθεια, έχουν ως αποτέλεσμα την αποδοχή οποιουδήποτε προϊόντος, συχνά χαμηλής ποιότητας που διαφημίζεται.

Σοφιανός Βαρούτης, μαθητής της Γ΄Γυμνασίου

Σχολιάστε

Top