Η προετοιμασία των μαθητών της ΣΤ΄ Τάξης για τη μετάβαση στο γυμνάσιο

ΑΠΟ: pigi v - Μάι• 24•15

Οι μαθητές της ΣΤ΄ Τάξης θυμόμαστε τώρα τα έξι χρόνια που περάσαμε στο δημοτικό με μια ποικιλία συναισθημάτων, ευχάριστων και δυσάρεστων. Τα συναισθήματά μας δηλώνουν πως έχουμε περάσει αξέχαστες στιγμές μαζί με τους συμμαθητές μας αλλά και τους υπέροχους δασκάλους μας, που από αυτούς πήραμε όλες τις γνώσεις μας. Φανταστείτε πόσο δύσκολος θα είναι ο αποχαιρετισμός. Ακόμα, είναι το ίδιο δύσκολο να εισαχθούμε σε μια καινούρια κοινωνία με άγνωστα παιδιά, καινούριους καθηγητές. Αυτή η κοινωνία ονομάζεται …ΓΥΜΝΑΣΙΟ!

Γι’ αυτό οι δάσκαλοί μας, κ. Πηγή Βλαχοπάνου και κ. Κώστας Παυλόπουλος βοήθησαν στη δύσκολη μετάβασή μας. Και πώς το έκαναν αυτό; Μα φυσικά με ευχάριστο τρόπο. Τα παιδιά της ΣΤ΄ αποτυπώσαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας στο χαρτί. Δημιουργήσαμε τροχούς, ασπίδες εμπλουτισμένα με τα συναισθήματά μας για την ένταξή μας στο Γυμνάσιο!

2096

2101

2103

2042

Τα κύρια συναισθήματά μας ήταν:

χαρά, ενθουσιασμός, άγχος, αγωνία, λύπη …

Ακόμα οι δάσκαλοι μας είπαν να θυμηθούμε την εποχή που φύγαμε από νηπιαγωγείο και ήρθαμε στο δημοτικό. Στη δραστηριότητα αυτή γράψαμε κάθε συναίσθημα που νιώθαμε σε κάθε μια διαφορετική ακτίνα ενός τροχού. Στόχος του τροχού ήταν να μειώσουμε το άγχος μας, αφού μοιραστήκαμε μεταξύ μας ανάλογες καταστάσεις τις οποίες ξεπεράσαμε. Επίσης, μια παρόμοια εργασία αναφερόταν στην ώρα που οι μαθητές πρέπει να αφήσουμε το δημοτικό και να πάμε στο γυμνάσιο. Στην εργασία αυτή είπαμε στο δάσκαλό μας ένα συναίσθημα για το γυμνάσιο. Ύστερα οι δάσκαλοι έκαναν ερωτήσεις για να διευκρινίσει ακριβώς τα συναισθήματά μας. Στόχος ήταν να κατανοήσουμε τα συναισθήματά μας, να τα εκφράσουμε και να τα μοιραστούμε.

Επίσης μας διάβασαν τα εκπαιδευτικά διηγήματα «Μια μπαλίτσα από φως» της Εύης Ψάλτη και την ιστορία του Ηλία. Όχι μόνο για ψυχαγωγία αλλά και για την κατανόηση και χειρισμό δύσκολων καταστάσεων.

2040Επίσης έπρεπε να προσεγγίσουμε τα συναισθήματα των ηρώων της ιστορίας. Έγινε και μία άσκηση αυτοεκτίμησης με θέμα έναν κρυμμένο καθρέφτη, όπου οι μαθητές έπρεπε να βρουμε ένα ξεχωριστό αλλά και μοναδικό άτομο… τον εαυτό μας…

2039

Μετά από την ψυχολογική ετοιμασία ξεναγηθήκαμε στο χώρο του 21ου Γυμνασίου. Εκεί μας υποδέχτηκαν η Διευθύντρια κ. Μορώνη, η Υποδιευθύντρια κ. Οικονόμου και η Σύμβουλος Γαλλικής Γλώσσας κ. Χάντζου.

2104

2106

Ύστερα μας έλυσαν διάφορες απορίες (για τα μαθήματα , τη λειτουργία του Γυμνασίου) και ξεναγηθήκαμε στο σχολείο. Μας έδειξαν τις αίθουσες των Η/Υ, των καλλιτεχνικών, της Χημείας, και της Τεχνολογίας.

2109

2112

2115

2118

Με τη βοήθεια των δασκάλων και των καθηγητών καταφέραμε να ξεπεράσουμε το άγχος μας και τώρα νιώθουμε προετοιμασμένοι για το Γυμνάσιο.

Ελπίδα Γρ., Ανδριάνα Α.

Σχολιάστε

Top