EUROSTAR high speed trains

Το Eurostar είναι σιδηροδρομική υπηρεσία υψηλής ταχύτητας που
συνδέει το Λονδίνο με το Παρίσι και τις Βρυξέλλες. Η υπηρεσία
στελεχώνεται από δεκαοκτώ τρένα, τα οποία κινούνται με ταχύτητες ως
300 χιλιομέτρων ανά ώρα όταν βέβαια βρίσκονται σε σιδηροδρομικό
δίκτυο υψηλών ταχυτήτων.
|
||||
|
![]() |
|||
Περιοχή | Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Βέλγιο | |||
Είδος | Τρένα υψηλών ταχυτήτων | |||
Κύριοι Σταθμοί |
||||
Σταθμοί | 15 |
ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ
Καταρχάς δεν υπήρχε μια χερσαία σύνδεση ανάμεσα στην Γαλλία και στην Ευρώπη για 8000 χρόνια. Όμως το Μάιο του 1994 o πρόεδρος της Γαλλίας Francois Mitterrand άνοιξε το περίφημο Channel Tunnel. Αλλά δεν το γιόρτασαν το ίδιο όλοι.
Την ώρα που οι Γάλλοι το έβλεπαν ως σύμβολο για την Ευρώπη, οι “Αγγλοι ήταν σκεπτικοί, γιατί φοβούνταν μήπως ζώα που φέρουν την ασθένεια rabies= λύσσα έρθουν πιο εύκολα στην Αγγλία. Άλλοι πίστευαν ότι θα προσελκύσει παράνομους μετανάστες ή ακόμα και τρομοκράτες.

Ωστόσο, τώρα το Channel Tunnel δεν είναι μέρος του προβλήματος, άλλα ίσως και να είναι μέρος της λύσης. «Ξέρουμε ότι είναι 10 φορές πιο οικολογικό από το αεροπλάνο», Richard Brown, ένας ανώτερος υπάλληλος του Eurostar. Επίσης με την νέα σιδηροδρομική γραμμή από τον σταθμό London St.Pancras, η Ευρώπη είναι πιο κοντά από ποτέ και η διαδρομή διαρκεί λιγότερο από 3 ώρες για να φτάσει κανείς στο Παρίσι . Τι πιστεύουν τώρα οι “Αγγλοι; Ότι δεν ήταν και τόσο κακό τελικά. Πάνω από 100,000,000 επιβάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τα τρένα Eurostar και μάλιστα δηλώνουν ότι τα προτιμούν από το αεροπλάνο γιατί είναι πιο φτηνά, πιο γρήγορα και φυσικά πιο φιλικά προς το περιβάλλον :}
Tunnel Facts!
- 3 tunnels : 2 runner και 1 service
- Είναι 50km συνολικά εκ των οποίων τα 39km είναι υποθαλάσσια
- Τα tunnels πάνε 50 m κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας
- Χρειάστηκαν 13,000 μηχανικοί και 170 εκατομμύρια ώρες για να κατασκευαστεί
- Κόστισε 21 δισεκατομμύρια δολάρια!!!!
Κ.Μ. ( Γ τάξη)
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.