Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
Πολλές φορές έχω ακούσει για την γενοκτονία των ποντίων
από τους γονείς μου, από τους παππούδες μου, από τις γιαγιάδες μου και από την προπρο-γιαγιά μου που την πρόλαβα για μια στιγμή. Στην αρχή δεν ήξερα καν ότι υπήρχε αυτή η γενοκτονία αλλά τώρα που ξέρω κάποια πράγματα θα τα εξηγήσω.
Η Γενοκτονία των Ποντίων αναφέρεται στην εξόντωση περίπου 353.000 Ελλήνων της περιοχής του Πόντου από το οθωμανικό καθεστώς και τους Νεότουρκους μεταξύ 1916 και 1923. Αυτή η ημέρα μνήμης ήταν στις 19 Μαΐου και συμβολίζει την ημέρα που ο Μουσταφά Κέμαλ αποβιβάστηκε στη Σαμψούντα. Χιλιάδες Έλληνες άνδρες στρατολογήθηκαν βίαια στα τάγματα όπου οι συνθήκες πείνας, κακουχιών και εκτελέσεων ήταν θανατηφόρες.
Συντάκτης Ν. ΣΤ τάξη
