https://docs.google.com/document/d/1f-nBxE4ZCU7miyZXpMOVJr4_ozwEl4OuQT-gqY3rKHo/edit?usp=sharing
Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με στόχο να διερευνηθούν οι επαγγελματικές κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και οι προτιμήσεις των μαθητών σε σχολικά μαθήματα, στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ).
Συμμετείχαν 40 μαθητές, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με:
- Τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο ή στα οποία αποδίδουν καλύτερα,
- Τις δραστηριότητες που τους ελκύουν στον ελεύθερο χρόνο τους,
- Τις επαγγελματικές κατευθύνσεις που θεωρούν πιο ελκυστικές,
- Την αυτοαντίληψη τους ως προς τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους.
Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στα παρακάτω γραφήματα:
