Πώς οι έφηβοι περνούσαν τον χρόνο τους τα παλιά χρόνια και πώς τώρα;

Τα παλιά χρόνια οι έφηβοι περνούσαν τον χρόνο τους στην δεκαετία του 1960 μαζί με τους φίλους του, μιλώντας για πράγματα που τους άρεσαν (π.χ το ποδόσφαιρο), έπαιζαν έξω όλη την μέρα μέχρι να τους φωνάξουν το βράδυ για φαγητό και όταν ήταν μικροί διάβαζαν ένα βιβλίο που τους άρεσε πάρα πολύ αλλά όταν η τεχνολογία εξελίσσονταν όλο και περισσότερο από την δεκαετία του 1970 μέχρι το 2024 οι έφηβοι περνούσαν όλη την ώρα τους μέσα στους σπίτι τους μπροστά στο τηλέφωνο τους. Οι έφηβοι όλο και περισσότερο περνάνε τόν χρόνο τους μπροστά στο τηλέφωνο τους αλλά τα προβλήματα που υπάρχουν με το τηλέφωνο και τον υπολογιστή είναι τα εξής:

Περνάνε πολλές ώρες μπροστά στο κινητό τους γιατί δεν βοηθάνε τους γονείς τους με τις δουλειές του σπιτιού τους, μιλάνε άσχημα στους συμμαθητές τους στο σχολείο, στους γονείς του, δεν κάνουν τα μαθήματα τους στο σπίτι τους για να πάρουν κακούς βαθμούς στο σχολείο και να μείνουν στην ίδια τάξη τον επόμενο χρόνο και να λείπουν τις πρώτες ώρες του σχολείου ή να κάνουν κοπάνα από το σχολείο και να μην έρθουν όλη την μέρα για να κάνουν πολλές απουσίες. Να χάνουν την αίσθηση του χρόνου γιατί θα περνάνε πολλές ώρες μπροστά στο κινητό τους χωρίς να τρώνε το φαγητό τους ή να πιουν νερό γιατί θα κοιτάνε τα social media πολλές ώρες, τα οποία είναι (π.χ YouTube, Facebook, Twitter, Instagram) και θα πονάνε τα μάτια τους γιατί θα περνάνε πολύ ώρα με το κινητό τους. Για να ξεφύγουμε από το κινητό μας ή τον υπολογιστή μας για να μην τα βλέπουμε πολλές ώρες είναι να κάνουμε τα μαθήματα μας από τα βιβλία και όχι από το ίντερνετ γιατί μας βοηθάει στην συγκέντρωση μας στα μάθηματα του σχολείου, να διαβάζουμε μερικά βιβλία στον ελεύθερο μας χρόνο γιατί είναι σημαντικό για την συγκέντρωση και στην συμμετοχή στην τάξη και να πάμε μια βόλτα μαζί με τους φίλους μας γιατί θα είμαστε πιο συγκέντρωση στα μάθηματα μας.

Ταρκάν Αλέξανδρος