1) Φτιάξαμε κολάζ και animation
2)Φτιάξαμε κομικ
3) Προγραμματίσαμε
Στις τάξεις Α και Β χρησιμοποιήσαμε εφαρμογές με σκοπό την βασική εκμάθηση με προγραμματιστική σκέψη όπως:
Η πασχαλίτσα:
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11286
Η μελισσούλα
https://studio.code.org/s/course1/stage/7/puzzle/1
Παιχνίδι προγραμματισμού με το Μάρκο και τη Σοφία
https://runmarco.allcancode.com/
Για τις πιο μεγάλες ηλικίες αντίστοιχα χρησιμοποιήθηκαν πλατφόρμες όπως:
Scratch με ήρωες π.χ.Angry birds
https://studio.code.org/s/course1/stage/7/puzzle/1
Παιχνίδι προγραμματισμού με ρομπότ για όλες τις ηλικίες
https://www.lightbot.lu/
Οι μεγαλύτερες ηλικίες προγραμματίσαμε με το
https://scratch.mit.edu/
και το
https://code.org/
4) Φτιάξαμε ηλεκτρονικές συνταγές, προγράμματα και αφίσες
5)Ζωγραφίσαμε
6)Αναπτύξαμε κείμενα σε ψηφιακή μορφή, κάτι που φαίνεται μέσα από τα άρθρα της εφημερίδας μας
7)Μιλήσαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
Διαδραστική σελίδα για την ασφάλεια του διαδικτύου
https://www.saferinternet.gr/index.php?parentobjId=Page4
ebook
https://saferinternet4kids.gr/books/?by-type[]=books&submit=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7
video
https://saferinternet4kids.gr/%ce%b2%ce%af%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bf/
8)Μιλήσαμε για την Εργονομία
Video
https://www.youtube.com/watch?v=XY8iqkeNBGE&t=3s
Εφαρμογή
https://ermis.dschool.edu.gr/informatics/pavlos/applets/ergonomia/
και τον διαδικτυακό εκφοβισμό:
https://www.commonsense.org/education/digital-citizenship/lesson/is-it-cyberbullying
9)Tα παιδιά πειραματίστηκαν σε εργαλεία video
Τάξη ΣΤ-Γκορίνης Γεώργιος
10)Το video του σχολείου μας για την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821