Χιούμορ

Καταγραφή1

Χιούμορ.

Χιούμορ είναι μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, η οποία έχει ως στόχο, κυρίως, να προκαλέσει το γέλιο.

Στους χώρους της εκπαίδευσης το χιούμορ έχει ορισθεί κατά καιρούς τόσο ως εκπαιδευτική μέθοδος, όσο και ως διδακτική πρακτική. Αναγνωρίζεται ως ένα παιδαγωγικό εργαλείο για αποτελεσματική διδασκαλία, το οποίο παρέχει πολλαπλά οφέλη στους μαθητές.

Πιο συγκεκριμένα, το χιούμορ:

-          Βοηθά στην καλλιέργεια θετικών σχέσεων μέσα στη τάξη.

-          Κάνει το μάθημα πιο ευχάριστο.

-          Αναπτύσσει την δημιουργικότητα και μειώνει το άγχος.

-          Αυξάνει τη συμμετοχή των μαθητών.

-          Περιορίζεται η απόσταση μεταξύ μαθητών-καθηγητών.

-          Οξύνει την σκέψη των μαθητών.

-          Βοηθά τα παιδιά να γελούν και έτσι αισθάνονται περισσότερο ελεύθερα.

-          Βελτιώνει σημαντικά την επίδοση των μαθητών, υποβοηθά την ανάκληση και την συγκράτηση πληροφοριών και αυξάνει την ταχύτητα μάθησης.

O εκπαιδευτικός πρέπει να είναι ο εαυτός του και να κάνει αστεία στηριζόμενος στο ένστικτο και στην προσωπικότητά του: η επίδοση των μαθητών δεν θα βελτιωθεί χάρη σ’  έναν κλόουν που κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να φανεί αστείος, αλλά χάρη σ’ έναν φιλικό καθηγητή που σέβεται τ’ ατομικά χαρακτηριστικά των μαθητών και την επιθυμία τους να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν.  ΚαταγραφήΚαταγραφή1

Σχολιάστε

Top