
Οι μαθητές , οι καθηγητές και η Διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Κέρκυρας
ευχαριστούν την τεχνολόγο τους κυρία Λαγού
για την πολύτιμη και πολύχρονη προσφορά της
στο σχολείο μας και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης
Τέτοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν στις μέρες μας .
Το αποτύπωμά της θα παραμείνει ανεξίτηλο στο χώρο του γυμνασίου μας .
Την αποχαιρετάμε και της ευχόμαστε με την συνταξιοδότησή της να είναι πάντα υγιής και να μην χαθούμε .
Με εκτίμηση οι ιδρυτές της εφημερίδας :
Τρύφωνας Νικόλαος
Μπουμπαγιατζόγλου Ιωάννης
Γκιντίκα Αντιγόνη
