Αποχαιρετισμός κυρίας Λαγού !!!

thumbnail4

Οι μαθητές , οι καθηγητές και η Διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Κέρκυρας 

ευχαριστούν την τεχνολόγο τους κυρία Λαγού 

για την πολύτιμη και πολύχρονη προσφορά της

στο σχολείο μας και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης 

Τέτοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν στις μέρες μας .

Το αποτύπωμά της θα παραμείνει ανεξίτηλο στο χώρο του γυμνασίου μας .

Την αποχαιρετάμε και της ευχόμαστε με την συνταξιοδότησή της να είναι πάντα υγιής και να  μην χαθούμε .

Με εκτίμηση οι ιδρυτές της εφημερίδας :

Τρύφωνας Νικόλαος

Μπουμπαγιατζόγλου Ιωάννης

Γκιντίκα Αντιγόνη

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης