
Το 2ο Γυμνάσιο Κέρκυρας
ευχαριστεί την τεχνολόγο του κυρία Λαγού
για την πολύτιμη και πολύχρονη προσφορά της
στο σχολείο μας και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης
Τέτοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν στις μέρες μας .
Το αποτύπωμά της θα παραμείνει ανεξίτηλο στο χώρο του γυμνασίου μας .
Την αποχαιρετάμε και της ευχόμαστε με την συνταξιοδότησή της να είναι πάντα υγιής μην χαθούμε .
Με εκτίμηση οι ιδρυτές της εφημερίδας :
Τρύφωνας Νικόλαος
Μπουμπαγιατζόγλου Ιωάννης
Γκιντίκα Αντιγόνη
