Αποχαιρετισμός κυρίας Λαγού !!!

thumbnail4

Το 2ο Γυμνάσιο Κέρκυρας 

ευχαριστεί την τεχνολόγο του κυρία Λαγού 

για την πολύτιμη και πολύχρονη προσφορά της

στο σχολείο μας και γενικότερα στο τομέα της εκπαίδευσης 

Τέτοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν στις μέρες μας .

Το αποτύπωμά της θα παραμείνει ανεξίτηλο στο χώρο του γυμνασίου μας .

Την αποχαιρετάμε και της ευχόμαστε με την συνταξιοδότησή της να είναι πάντα υγιής  μην χαθούμε .

Με εκτίμηση οι ιδρυτές της εφημερίδας :

Τρύφωνας Νικόλαος

Μπουμπαγιατζόγλου Ιωάννης

Γκιντίκα Αντιγόνη

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης