Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια το 3o Γυμνάσιο Μεγάρων συμμετείχε στον μαθητικό ποιητικό και λογοτεχνικό διαγωνισμό «Η φωνή της ελπίδας στον κόσμο που αλλάζει», που διοργάνωσε η Ζακυνθινή Εστία Πολιτισμού. Η συμμετοχή των μαθητών πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Ρετσινά Νεκταρίας, η οποία ενθάρρυνε τους μαθητές να εκφράσουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις δημιουργικές τους ανησυχίες μέσα από τον λόγο και την τέχνη της γραφής.
Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και απέδειξαν το ταλέντο και τη δημιουργικότητά τους, χαρίζοντας στο σχολείο σημαντικές διακρίσεις και πολλά βραβεία. Η επιτυχία αυτή αποτελεί αποτέλεσμα της προσπάθειας, της συνεργασίας και της αγάπης για τη λογοτεχνία και την ποίηση !!




