Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ -Ε3
Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ (2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ) Η Υπαπαντή είναι Δεσποτική και Θεομητορική εορτή της Ορθόδοξης Εκκλησίας, που εορτάζεται η «προσφορά» του Ιησού στο Ναό από την μητέρα Του Μαρία και τον θετό Του [...]
Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ (2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ) Η Υπαπαντή είναι Δεσποτική και Θεομητορική εορτή της Ορθόδοξης Εκκλησίας, που εορτάζεται η «προσφορά» του Ιησού στο Ναό από την μητέρα Του Μαρία και τον θετό Του [...]
Aπό την επίσκεψη στο εκκλησιαστικό μουσείο Αλεξανδρούπολης, όπου οι μαθητές του Δ2 συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΄΄ Άγγελοι- Αρχάγγελοι. Απολαύσαμε μια άψογη ξενάγηση από τους [...]
Την Παρασκευή 12 Ιανουαρίου οι μαθητές της Ε τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Εκκλησιαστικό Μουσείο της πόλης μας!!! Ξεναγήθηκαν στο χώρο του Μουσείου, ενημερώθηκαν [...]
Την Παρασκευή 19-1-2024 στα πλαίσια εκπαιδευτικής επίσκεψης, οι μαθητές της Δ΄ τάξης έκαναν περιήγηση στα ιστορικά κτίρια της Αλεξανδρούπολης. Γνώρισαν από κοντά την αρχιτεκτονική των [...]
Ημέρα ανταλλαγής βιβλίων η 21η Δεκεμβρίου κι εμείς την τιμήσαμε διαβάζοντας χριστουγεννιάτικα βιβλία , προτείνοντας βιβλία που μας άρεσαν, ζωγραφίζοντας αγαπημένες εικόνες και φυσικά ανταλλάσσοντας [...]