ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ

 

Στο σχολείο μας δεν έχουμε μπασκέτες.

Στο σχολείο μας χρειαζόμαστε μπασκέτες  γιατί πρέπει να μπορούμε να κάνουμε τη γυμναστική μας σωστά.  Στο υπόγειο μας έχει μονάχα μία μπασκέτα αλλά είναι και χαμηλά. Σας παρακαλώ πολύ να βάλετε μπασκέτες στην αυλή του σχολείου μας για να μπορούμε να κάνουμε την γυμναστική μας!

Γιώργος Μουστάκας ΣΤ2

10 Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΙΣΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΡΟ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΠΕΔΟ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΠΑΣΚΕΤΕΣ ΕΤΣΙ ΟΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΑΣΚΕΤ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΑΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΡΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Υποβολή απάντησης