Συνέντευξη από τον Διευθυντή του 54ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

Πόσα χρόνια είστε διευθυντής;
15 χρόνια.
Πού και τι έχετε σπουδάσει;
Στην παιδαγωγική Ακαδημία και μεταπτυχιακό στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Πείτε μας μια χώρα που θα θέλατε να είσαστε δάσκαλος;
Στην Ελβετία.
Πως περνάτε τον χρόνο σας;
Κηπουρική, γυμναστική, βόλτες για καφέ, βόλτα με φίλους.
Πως νιώθετε που είστε διευθυντής ενός υπέροχου σχολείου;
Χαρά,Υπερηφάνια,Συνεργατικός και με τα δύο σχολεία.
Αν είχατε μια ευκαιρία να αλλάξετε δουλειά,Τι θα γινόσασταν;
Έμπορος σε μαγαζί με ηλεκτρικά είδη, εξαρτήματα.
Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής σας ως διευθυντής;
Όταν κατηγορήθηκα άδικα από μαθητή μου.
Τι χόμπι έχετε;
Ποδήλατο, γυμναστική, κηπουρική.
Τι προτείνετε για την αναβάθμιση του σχολείου μας;
Ανελκυστήρες, ράμπες ΑΜΕΑ, μπασκέτα με παρκέ, να μην έχει μάντρες, ούτε κάγκελα.
Υπήρχε στιγμή που θα θέλατε να παραιτηθείτε;
Όχι, αγαπώ τη δουλειά μου.
Θεωρείτε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος ως διευθυντής;
Έχω κάνει λάθη σε διοικητικά θέματα και σε διενέξεις παιδιών.
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.


