3 Παιχνίδια τρόμου (Horror games)

1. Five Nights at Freddy’s

Ο Μάικ Σχμιντ πιάνει δουλειά ως νυχτοφύλακας στην πιτσαρία «Freddy Fazbear’s Pizza». Ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή που άφησε ο προκάτοχος του Μάικ εξηγεί ότι τα ρομποτικά ζώα του εστιατορίου είναι σε θέση να περιφέρονται ελεύθερα το βράδυ, γιατί αν είχαν παραμείνει εκτός λειτουργίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι σερβοκινητήρες τους θα είχαν κλειδώσει. Ο υπάλληλος προειδοποιεί τον Μάικ ότι αν ένα από τα ρομπότ συναντήσει έναν άνθρωπο, θα νομίσει ότι είναι ενδοσκελετός χωρίς κοστούμι και θα προσπαθήσει να τον βάλει σε μια εφεδρική στολή του Φρέντυ…..  Που βγήκε το 2014.

 

2 . Poppy playtime

Κεφάλαιο 1 – Μια σφιχτή συμπίεση

Ο παίκτης λαμβάνει ένα πακέτο που περιέχει μια κασέτα VHS, η οποία δείχνει ένα διαφημιστικό για την κούκλα Poppy Playtime και περιηγήσεις στο εργοστάσιο πριν απότομα κόψει σε πλάνα γκράφιτι μιας παπαρούνας, και μια επιστολή από το προσωπικό που λείπει, που τους ζητά να «Βρες το λουλούδι». Στη συνέχεια μπαίνουν στο εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο παιχνιδιών και, αφού λύσουν τον κωδικό σε μια πόρτα ασφαλείας, αποκτούν το GrabPack, το οποίο χρησιμοποιούν για να ξεκλειδώσουν την πόρτα στο λόμπι. Αφού μπει στο λόμπι, ο παίκτης παρουσιάζεται στον Huggy Wuggy, ο οποίος εκτίθεται στο κέντρο του δωματίου. Ενώ προσπαθούν να ξεκλειδώσουν μια πόρτα στο λόμπι, το ρεύμα διακόπτεται ξαφνικά, αναγκάζοντάς τους να αποκαταστήσουν την τροφοδοσία στο ηλεκτρικό δωμάτιο. Αφού επιστρέφουν στο λόμπι, ανακαλύπτουν ότι ο Χάγκυ έχει εξαφανιστεί από την οθόνη του. Στη συνέχεια, η συσκευαναπαραγωγής επαναφέρει την ισχύ σε έναν πίνακα ελέγχου για να ελέγξει έναν γερανό και να ανακτήσει το δεξί χέρι του GrabPack, το οποίο χρησιμοποιεί για να ξεκλειδώσει μια καταπακτή σε έναν μεταφορικό ιμάντα που οδηγεί στο τμήμα «Make-a-Friend» του εργοστάσιο, όπου επαναφέρουν ρεύμα στα μηχανήματα και κατασκευάζουν ένα παιχνίδι. Στη συνέχεια, τοποθετούν το παιχνίδι σε έναν σαρωτή και ανοίγουν μια πόρτα σε έναν διάδρομο από τον οποίο, αφού μπει ο παίκτης, εμφανίζεται ξαφνικά ο Χάγκυ και κυνηγά τον παίκτη μέσα από τις οπές εξαερισμού. Αφού φτάσει σε αδιέξοδο, ο παίκτης κατεβαίνει ένα κουτί και σπάει μέρος του μεταφορικού ιμάντα, με αποτέλεσμα ο Huggy να πέσει στο κάτω μέρος του εργοστασίου. Στη συνέχεια κατευθύνονται προς το προαναφερθέν γκράφιτι και ανοίγουν μια πόρτα σε ένα διάδρομο, που οδηγεί σε ένα δωμάτιο όπου βρίσκουν την Poppy σε μια θήκη που ανοίγει ο παίκτης, ελευθερώνοντας την Poppy.

3. Bendy and the Ink Machine
Το Bendy and the Ink Machine είναι ένα πρώτο πρόσωπο τρόμου επιβίωσης που μοιάζει με πολλά κινούμενα σχέδια στα τέλη της δεκαετίας του 1930 έως τη δεκαετία του 1940. Ο παίκτης παίζει ως Henry Stein, ένας συνταξιούχος animator που επιστρέφει στον παλιότου χώρο εργασίας, Joey Drew Studios, και ανακαλύπτει ότι ένα μηχάνημα έχει καταστρέψει ολόκληρο το στούντιο και έχει ζωντανέψει ορισμένους χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων. Το παιχνίδι συνδυάζει τη μάχη με τη μηχανική παζλ.

Οι παίκτες εξερευνούν μέσω προβολής πρώτου προσώπου και έχουν περιορισμένες φυσικές ενέργειες, όπως τρέξιμο και άλμα.[5] Μπορούν να συλλεχθούν διαφορετικά αντικείμενα, μερικά από τα οποία απαιτούνται για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών πριν προχωρήσετε.

Κονσέρβες με σούπα μπέικον μπορούν επίσης να συλλεχθούν για επιτεύγματα και για να αποκατασταθεί η υγεία του Χένρι εάν τραυματιστεί. Η μάχη επικεντρώνεται κυρίως γύρω από μια ποικιλία διαφορετικών όπλων που βασίζονται σε μάχη σώμα με σώμα, όπως τσεκούρι, σωλήνας, έμβολο, γαλλικό κλειδί ή δρεπάνι. Επιπλέον, υπάρχουν όπλα μεγάλης εμβέλειας, όπως ένα πιστόλι ή κουτάκια με σούπα μπέικον. Οι εχθροί εντός του παιχνιδιού έχουν διαφορετικά επίπεδα δύναμης και ανθεκτικότητα σε ζημιές, αναγκάζοντας τους παίκτες να είναι τακτικοί για να κρατηθούν μακριά και να χτυπήσουν όταν είναι απαραίτητο.

Σε αντίθετη περίπτωση θα οδηγήσει σε θάνατο.
Ο Χένρι μπορεί να υποχωρήσει μέσα στους Σταθμούς Μικρών Θαυμάτων όποτε οι εχθροί βρίσκονται κοντά για να συνέλθουν ή να παραμείνουν αόρατοι. Εάν υποστεί υπερβολική ζημιά, μπορεί να δραπετεύσει από το μελάνι που τον καταναλώνει και να αναπαραχθεί σε ένα από τα πολυάριθμα αγάλματα του Bendy που λειτουργούν ως σημεία ελέγχου.
Ο παίκτης μπορεί να αποθηκεύσει την πρόοδό του αλληλοεπιδρώντας με σταθμούς καρτών χρόνου. Επιπλέον, οι παίκτες μπορούν να βρουν πολλά αρχεία καταγραφής ήχου σε όλο το στούντιο που δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για την ιστορία του παιχνιδιού, ιδιαίτερα σχετικά με την τύχη του στούντιο και των υπαλλήλων του, παρόμοια με τα συστήματα που χρησιμοποιούνται σε παιχνίδια όπως το BioShock. Στο τελευταίο κεφάλαιο, οι παίκτες ξεκλειδώνουν το Εργαλείο Seeing, το οποίο είναι μια συσκευή που χρησιμοποιείται για την προβολή μυστικών κρυφών μηνυμάτων που θα ήταν αόρατα χωρίς αυτό. Αφού το ολοκληρώσουν, οι παίκτες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και στα προηγούμενα τέσσερα κεφάλαια.

Εμείς αυτά τα παιχνίδια δεν μπορούμε να τα παίξουμε λόγω ηλικίας αλλά βλέπουμε σχετικά βίντεο.

Αναστάσης και Παναγιώτης

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης