ΣΚΗΝΗ 9 / ΕΝΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ

09 ΣΚΗΝΗ

ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΑΞΗΣ / ΠΡΩΙ

(μετά το χτύπημα του κουδουνιού, οι μαθητές κατευθύνονται στις αίθουσες διδασκαλίας και περιμένουν να έλθουν οι καθηγητές να τους ανοίξουν την πόρτα)

(ο καθηγητής που έχει μάθημα στο τμήμα του Άρη τους ανοίγει την πόρτα και τους ζητά να διευθετήσουν τα θρανία με τρόπο που διευκολύνει την ομαδοσυνεργατική μάθηση)

ΜΑΘΗΤΗΣ 1

Κύριε, να αλλάξουμε τη σύνθεση των ομάδων;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Την επόμενη φορά, ίσως. Σήμερα, όμως, ας μην χάσουμε χρόνο

ΜΑΘΗΤΗΣ 2

Κύριε, να πάω τουαλέτα;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Τώρα δεν ήτανε διάλειμμα;

Γιατί δεν πήγες;

ΜΑΘΗΤΗΣ 2

Είναι ανάγκη, κύριε! Αφήστε με!

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Λοιπόν, πήγαινε, αλλά φρόντισε άλλη φορά να πηγαίνεις την ώρα του διαλείμματος

ΜΑΘΗΤΗΣ 3

Κύριε, να πάω στο γραφείο ένα χαρτί στο διευθυντή;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Παιδιά, αφήστε τις δικαιολογίες, τώρα ξεκινάμε μάθημα και χωριζόμαστε σε ομάδες

Μαρία, Αλέξανδρε, Ιωάννα και Φώτη, είστε μια ομάδα

ΜΑΡΙΑ

Κύριε, γιατί με βάλατε με αυτόν;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Την επόμενη φορά, οι ομάδες θα έχουν διαφορετική σύνθεση

Σήμερα, όμως, θα σας παρακαλούσα να μην σπαταλήσουμε τον χρόνο μας χωρίς ουσιώδη λόγο

Εντάξει, Μαρία;

ΜΑΡΙΑ

Εντάξει, κύριε

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Χρήστο, Ορφέα, Ντάβιντ, Μελίνα, είστε η δεύτερη ομάδα

(ο καθηγητής αναθέτει δραστηριότητες στις ομάδες και λύνει τις απορίες των μαθητών)

ΑΡΗΣ

(ο Άρης ζητά το λόγο από τον καθηγητή και τον ρωτά)

Κύριε, θα μπορούσα να είμαι μόνος μου μία ομάδα;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Γιατί, Άρη;

ΑΡΗΣ

Πιστεύω ότι είμαι αρκετά καλός και μπορώ να τα καταφέρω και μόνος μου

Από την άλλη πλευρά, αν δεν είμαι καλός, δεν θέλω να επιβαρύνω τους συμμαθητές μου

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Ξέρω τις δυνατότητες σου και ακριβώς, επειδή είσαι καλός, θέλω να βοηθήσεις την ομάδα σου να πάει καλύτερα

ΑΡΗΣ

Τι θα κερδίσω εγώ, αν βοηθήσω τους άλλους να πάνε καλύτερα;

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Το σχολείο δεν είναι χώρος φορτοεκφόρτωσης γνώσης  αλλά και συνεργασίας, ανταλλαγής εμπειριών  και προσέγγισης  διαφορετικών τρόπων σκέψης

Και εσύ έχεις να μάθεις  από τους άλλους.

Ακόμα και αν οι άλλοι δεν ξέρουν τίποτα και τους διδάξεις το μάθημα,  θα εμπεδώσεις και εσύ καλύτερα την ύλη

ΑΡΗΣ

Στις εξετάσεις, όμως, του Ιουνίου, ούτε οι άλλοι θα με βοηθήσουν ούτε εγώ θα μπορώ να τους βοηθήσω

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Από τις εξετάσεις του Ιουνίου θα βγει ένας βαθμός και μόνο, τίποτε περισσότερο

Το σχολείο, όμως, χτίζει, οφείλει να χτίζει προσωπικότητες και να καλλιεργεί δεξιότητες. Η συνεργασία είναι μία από αυτές

ΑΡΗΣ

Παρακαλώ, κύριε, μην επιμένετε.

Ή θα είμαι μόνος μου μια ομάδα ή θα μείνω τελείως αδρανής σε οποιαδήποτε ομάδα μπω

(ο καθηγητής αποδέχεται το αίτημα του Άρη, ο οποίος, όπως θα φανεί στη συνέχεια του μαθήματος, ανταποκρίνεται άριστα στις δραστηριότητες που του ανατέθηκαν)

ΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=18+%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9F+%CE%91%CE%98%CE%97%CE%9D%CE%A9%CE%9D#lpg=ik:CAoSF0NJSE0wb2dLRUlDQWdJRDRoUF9IbWdF

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης