Η θεατρική ομαδα του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης και οι καθηγήτριες Ελευθερία Αλεξιάδου και Άννα Τόνια δημιούργησαν τα σκηνικά της θεατρικής παράστασης του σχολείου μας «Αυγουστιάτικο Φεγγάρι»
Η θεατρική ομαδα του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης και οι καθηγήτριες Ελευθερία Αλεξιάδου και Άννα Τόνια δημιούργησαν τα σκηνικά της θεατρικής παράστασης του σχολείου μας «Αυγουστιάτικο Φεγγάρι»
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.