Σκηνικά και…Χαρά!

Η θεατρική ομαδα του 2ου Γυμνασίου Ξάνθης και οι καθηγήτριες Ελευθερία Αλεξιάδου και Άννα Τόνια δημιούργησαν τα σκηνικά της θεατρικής παράστασης του σχολείου μας «Αυγουστιάτικο Φεγγάρι»

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης