Οι μαθητές/-τριες της δράσης και του προγράμματος «Ηθοποιητές εν Δράσει» παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση του έργου «Το μόνον της ζωής του ταξείδιον» του Γεωργίου Βιζυηνού στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής και συγκινήθηκαν από την εξαιρετική ερμηνεία του Γ. Νικόπουλου. Μέσα από την παιδική ματιά του μικρού Γιωργή και τη σχέση του με τον παππού του, το έργο ανέδειξε με ευαισθησία και βάθος ζητήματα ζωής, θανάτου, ονείρων και ματαίωσης, μετατρέποντας το ανεκπλήρωτο ταξίδι στα Ιεροσόλυμα σε ένα συμβολικό «ταξίδι ζωής». Η παράσταση αποτέλεσε μια ξεχωριστή πολιτιστική εμπειρία, προσφέροντας στους μαθητές αφορμές για προβληματισμό, συγκίνηση και ουσιαστική επαφή με τη δύναμη της λογοτεχνίας και του θεάτρου, ενισχύοντας τη φιλαναγνωσία, τη συναισθηματική καλλιέργεια και την αισθητική τους παιδεία.




