Με αφορμή τον εορτασμό των Ελευθερίων της Θράκης, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν δράσεις αφιερωμένες σε αυτή τη σημαντική ιστορική επέτειο για τον τόπο μας.
Την πρώτη ημέρα, οι μαθητές παρακολούθησαν εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με την ιστορία των Ελευθερίων της Θράκης και συμμετείχαν σε συζήτηση για την αξία της ελευθερίας, της δημοκρατίας και της ιστορικής μνήμης. Στη συνέχεια, εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από χειροτεχνίες εμπνευσμένες από το διαχρονικό μήνυμα της ελευθερίας.
Την επόμενη ημέρα, το σχολείο μας συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια στην παρέλαση για τον εορτασμό των Ελευθερίων της Θράκης. Οι μαθητές εκπροσώπησαν επάξια τη σχολική μας κοινότητα, αποτίοντας φόρο τιμής στους αγώνες και τις θυσίες που συνέβαλαν στην ελευθερία της πατρίδας μας.
Οι εκδηλώσεις αυτές αποτέλεσαν μια πολύτιμη ευκαιρία για γνώση, δημιουργική έκφραση και καλλιέργεια του σεβασμού προς την ιστορία και τις αξίες του τόπου μας.
Χρόνια πολλά στη Θράκη μας, με υγεία, πρόοδο και υπερηφάνεια για την ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά!
