Δοκιμαστικό άρθρο

 

depositphotos_73034059-stock-photo-disabled-child-physical-impairment

Με δεδομένο ότι ο αριθμός των παιδιών σχολικής ηλικίας που εντοπίζεται με αυτισμό αυξάνεται δραστικά σημαντικά, η συμπερίληψη αυτών των παιδιών στην γενική τάξη εκπαίδευσης αποτελεί μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς της γενικής και ειδικής αγωγής.

Η συμπερίληψη (inclusion) είναι μία διαδικασία, η οποία στοχεύει να βελτιώσει την κοινωνική και εκπαιδευτική εμπειρία όλων των παιδιών, αυξάνοντας τη συμμετοχή τους στα προγράμματα σπουδών, τον πολιτισμό και την κοινότητα των τοπικών σχολείων (Ainscow, Dyson, & Weiner, 2013).

Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν ένα ευρύ φάσμα νευροαναπτυξιακών διαταραχών. Τα άτομα που ανήκουν στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) (Autism Spectrum Disorders – ASD) παρουσιάζουν δύο κοινά χαρακτηριστικά, επίμονα ελλείμματα στην κοινωνική επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση και περιορισμένα ενδιαφέροντα, επαναλαμβανόμενα μοτίβα συμπεριφοράς ή δραστηριότητες (American PsychiatryAssociation, 2013)

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης