Στ ο κλειστό γυμναστήριο «Νικός Κακούρης» πήγαν οι μαθητές του Λυκείου μας, καλεσμένοι από το Δήμο Ιλίου για τις εκδηλώσεις στολισμού του χριστουγεννιάτικου δέντρου
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει