Επίσκεψη της περιβαλλοντικής ομάδας του προγράμματος «ΧΩΡΙΑ ΚΑΜΩΜΕΝΑ… ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΝΕΙΡΟ» στον Νέο Σκοπό

img_1_1712997829213

Στο πλαίσιο του φετινού περιβαλλοντικού μας προγράμματος  στις 13 Μαρτίου πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Ν. Σκοπό. Εκεί  η ομάδα μας είχε την ευκαιρία να εξερευνήσει τον πλούτο της παράδοσης μέσα από τα εκθέματα του λαογραφικού μουσείου του χωριού. Περιηγηθήκαμε ανάμεσα σε παλιά αντικείμενα της καθημερινότητας όπου κάθε αντικείμενο αφηγούνταν την ιστορία του. Είδαμε χειροποίητα υφαντά, φορεσιές  και παραδοσιακά εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για τις εργασίες τους, τα οποία μας μετέφεραν σε μια άλλη ξεχωριστή εποχή στην οποία όλοι ζούσαν απλά χωρίς τη βοήθεια της  τεχνολογίας.

Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε μια επιχείρηση επαναχρησιμοποίησης ρούχων -zero waste. Μαθητές έδωσαν τα παλιά τους ρούχα και παρακολουθήσαμε  μπροστά στα μάτια μας, τη μεταμόρφωσή τους σε καινούργια προϊόντα, όπως τσάντες και ποδιές, τονίζοντας την αξία της δεύτερης χρήσης και συνεισφέροντας θετικά στο περιβάλλον.

Αργότερα, η επίσκεψη σε μια αίθουσα της εκκλησίας μας έδωσε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τοιχογραφίες που αναπαριστούσαν σκηνές από πολέμους, πραγματικά γεγονότα και την ιστορία του Παλαιού και Νέου Σκοπού . Τα ζωντανά χρώματα και οι προσεγμένες λεπτομέρειες των έργων μας συνεπήραν. Με την βοήθεια του ιερέα που ήταν και ο δημιουργός του έργου  καταλάβαμε την ιστορία πίσω από κάθε εικόνα καλύτερα.

Τέλος, υπήρχαν μουσικές δραστηριότητες και φιλικοί αγώνες αθλημάτων που προσφέρθηκαν στους μαθητές που δεν συμμετείχαν στην περιβαλλοντική δράση. Με αυτόν τον τρόπο ήρθαν κοντά οι μαθητές των δύο σχολείων  μέσα από  την τέχνη και τον αθλητισμό. Αυτά τα γεγονότα ελπίζουμε να τα ξαναζήσουμε, αλλά φυσικά όχι μόνο εμείς αλλά και άλλοι που δεν είχαν την ευκαιρία να τα ζήσουν σε αυτή την σχολική περίοδο 2023-2024.

 

Τιμούδας Χρήστος, Βάκουλη Εύα Β2

img_2_1712997844555img_4_1712997876970img_3_1712997864507thumbnail (1)thumbnailimg_5_1712997887563thumbnail (6)thumbnail (5)thumbnail (4)thumbnail (3)thumbnail (2)

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης