Κριτική ανάλυση του διαφημιστικού λόγου

παιδεία στα μέσα

 

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία: Δράσεις Οπτικοακουστικού Γραμματισμού» και συμμετοχής του σχολείου μας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία: Τηλεόραση, Κινηματογράφος, Διαδίκτυο» υλοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2024 δίωρο βιωματικό εργαστήριο με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β1 με θέμα «Κριτική ανάλυση του διαφημιστικού μηνύματος και παραγωγή πρωτότυπης έντυπης διαφήμισης»

Στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα της διαφήμισης, η αναγνώριση και η κατανόηση των διαφημιστικών τεχνικών, η αποκωδικοποίηση του ρόλο της εικόνας, της μουσικής, των χρωμάτων και των προσώπων που επιλέγονται στις διαφημίσεις. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων αξιοποιήθηκε πλούσιο πολυμεσικό υλικό σύγχρονων, αλλά και παλαιότερων διαφημίσεων (έντυπων και ψηφιακών, διαφημίσεων με κοινωνικό μήνυμα, διαφημίσεων χωρίς γλωσσικό μήνυμα). Τέλος, οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες παρήγαγαν εν είδει διαγωνισμού μία έντυπη πρωτότυπη διαφήμιση με κοινό θέμα.

 

Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί

Κοτσανίδου Ελένη

Παχούμη Νάντια

Λιούσα Αποστολίνα

thumbnail8thumbnail (10)

thumbnail (9)thumbnail (4)thumbnail (1)thumbnail (2)thumbnail (5)thumbnailthumbnail (3)thumbnail (6)thumbnail (7)

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης