Προβλήματα συμπεριφοράς και τρόπος αντιμετώπισης | |||
Μορφές συμπεριφοράς που δηλώνουν απροσεξία στο μάθημα, αδιαφορία, «αντίδραση», «υπερκινητικότητα», «εριστικότητα», «περιφρόνηση» προς τη σχολική ζωή, «λεκτική ή σωματική βιαιοπραγία» που προβληματίζουν το διδάσκοντα. (Ματσαγγούρας, 2008, Kουρκούτας Η., 2007). | |||
Εκτός από τα μικροπροβλήματα εμφανίζονται και τα επίμονα προβλήματα συμπεριφοράς που δεν αντιμετωπίζονται με τους συνήθεις παιδαγωγικούς τρόπους πχ. προοδευτική παρέμβαση, υπενθύμιση κανόνων, αλλαγή θέσης, αλλά συνήθως με επιπλήξεις ή και με επιβολή ποινών. | |||
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ |
|||
Σε περίπτωση αντιμετώπισης ιδιαίτερου περιστατικού έχουν προταθεί διάφορες επιστημονικές πρακτικές, όπως αυτή της οικοσυστημικής προσέγγισης (Μοlnar A.- Linquist B. , 1996) και της αναπλαισίωσης, της ατομικής συμβουλευτικής συνάντησης που έχει ως βάση την ενσυναίσθηση, η ενίσχυση της αυτορρύθμισης και η σταδιακή τροποποίηση συμπεριφοράς σε μια συμβουλευτική σχέση διαρκείας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους από ειδικό φορέα. | |||
2011 | |||
Εισήγηση Μπιλανάκη σε Διεθνές Συνέδριο Παν. Αιγαίου «Aντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς και υποεπίδοσης στη σχολική μονάδα- ο ρόλος της συμβουλευτικής». Ένταξη στα ΠΡΑΚΤΙΚΑ Πρακτικά του Συνεδρίου , σελ. 812 |
|||
Θέμα Συνεδρίου: «Έρευνα, εκπαιδευτική πράξη και πολιτική» Τόπος Διεξαγωγής Συνεδρίου:Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης, 8/10-11-2010 |
|||
Τόμος Πρακτικών Διεθνούς ΣυνεΆδεια διανομής: Ελεύθερη διάθεσηISBN 978-960-7475-48-0Σελίδες: 843 // Έτος έκδοσης: 2011 ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΘΕΣΗ: OPEN BOOK ΕΔΩ | |||
Τίτλος: “Έρευνα, Εκπαιδευτική Πολιτική & Πράξη στην Ειδική Αγωγή” | |||
|
Προβλήματα συμπεριφοράς
ΑΠΟ: ΜΠΙΛΑΝΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
-
Ιουν•
04•19
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.