Η γλώσσα, λοιπόν, αν όχι γενικά, τουλάχιστον με τη μορφή της αίσθησης, γίνεται το μέσο με το οποίο ο άνθρωπος διαμορφώνει ταυτόχρονα τον εαυτό του και τον κόσμο ή με το οποίο συνειδητοποιεί το γεγονός ότι διαχωρίζει τον κόσμο από τον εαυτό του.
Η πορεία των δύο μεγάλων γλωσσών (αγγλικής – γαλλικής) και η διδασκαλία τους στη Δημόσια Εκπαίδευση της χώρας μας παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον κυρίως στον τομέα της μεθοδολογίας της διδακτικής και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με κοινωνικούς, οικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς (σχέσεις – διακρατικές συμφωνίες, εμπόριο, οικονομία μεταξύ των χωρών)
Η εισαγωγή των Γαλλικών στο Δημοτικό ως Δεύτερης Γλώσσας επιλογής σε πιλοτικό στάδιο έγινε πολύ πριν το 2008 , αλλά τελικά η οριστική τους ενσωμάτωση στο Ωρολόγιο πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης έγινε το 2008.
Τα βιβλία που είναι εγκεκριμένα από το Υπουργείο Παιδείας είναι τα ακόλουθα:
- Arthur et Lilou 1
TRAIT D’UNION
Livre de l’élève
Cahier d’activités
Livre du professeur
CD ROM –TBI
Arthur et Lilou 2
Livre de l’élève
Cahier d’activités
Livre du professeur - CD ROM –TBI
Arthur et Lilou 1 Primaire
TRAIT D’UNION
Livre de l’élève + Cahier
d’activités
Livre du professeur
CD ROM –TBI
Arthur et Lilou 2
Livre de l’élève + Cahier
d’activités
Livre du professeur - CD ROM –TBI
Le Nouveau Mon ami 1
Livre de l’élève + Cahier
d’exercicesGuide pédagogique + 1 CD
Le Nouveau Mon ami 2
Livre de l’élève + Cahier
d’exercices
Guide pédagogique + 1 CD