ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ (σχ. έτος 2023-2024)

1.      Το 38ο Γενικό Λύκειο Αθηνών, προσκάλεσε την Δρα Π. Γ, Σύμβουλο Εκπ/σης Αγγλικής ΠΕ06 Β΄ Αθήνας (2η θέση) και τον κο Σ.Σ, Σύμβουλο Εκπαίδευσης Καλλιτεχνικών ΠΕ08 Α’ Αθήνας με αρμοδιότητες Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης στο 38ο  ΓΕΛ, προκειμένου να πραγματοποιήσουν επιμορφωτική δράση  με τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας και του 24ου ΓΕΛ Αθηνών, με θέμα: «Διαχείρηση Τάξης», την Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023  και ώρα 12.00 μ.μ.-14.00 μ.μ., στο χώρο του σχολείου, στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Σκοπός της επιμόρφωσης είναι το άνοιγμα της σχολικής μονάδας στην κοινωνία και η ενημέρωση των εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα διαχείρισης τάξης.

2.      Συμμετοχή στις επιμορφωτικές δράσεις του Εθνικού Θεματικού Δικτύου: « Παιδεία στα Μέσα:  τηλεόραση, διαδίκτυο , κινηματογραφος»  2023- 2024

Η συμμετοχή έγινε στα πλαίσια της έκδοσης του ηλεκτρονικού περιοδικού. Στόχος  των επιμορφωτικών συναντήσεων η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με σκοπό  να προάγουν τον ψηφιακό αλφαβητισμό των μαθητών όλων των βαθμίδων , ώστε οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την επιρροή των μέσων (τηλεόρασης, διαδικτύου, κινηματογράφου ) στη ζωή τους.

Στις επιμορφωτικές συναντήσεις ενημερωθήκαμε για τη μελέτη οπτικοακουστικών αρχείων με σκοπό τη δημιουργία του μαθητικού ντοκιμαντερ, για τη δημιουργία podcast και κινηματογραφικής ταινίας.

Επίσης, έγινε αναφορά στη Δημόσια ιστορία ως  Ιστορική κουλτούρα που διαμορφώνεται από διαδίκτυο, κινηματογράφο, αρχεία, μουσεία αποσκοπώντας στην ιστορική αφύπνιση . Στο πλαίσιο της Τοπικής ιστορίας παρατηρούμε σπίτια, σχολεία, μουσεία, αρχεία τόπου. Παρατηρούμε την κοινωνική , πολιτική ιστορία ενός τόπου. Το φυσικό περιβάλλον αλληλοεπιδρά με τις ανθρώπινες κοινωνίες, Ο χώρος έχει και υποκειμενικές διαστάσεις.

Τέλος, οι εκπαιδευτικοί δεσμευτήκαμε να αναλάβουμε δράσεις με τους μαθητές μας, που θα υλοποιηθούν στο σχολικό περιβάλλον και μέσω της συνεργατικής μάθησης θα ενισχυθεί η καλλιέργεια οπτικοακουστικού αλφαβητισμού των μαθητών .

3.   Εργαστήρι καταγραφής κτηρίων στα πλαίσια του περιβαλλονρτικού προγράμματος «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», πραγματοποιήθηκε την Τρίτη,  14/11 και ώρα 16:30-18:00 μπροστά από το Δημαρχείο Αθηναίων με εισηγήτρια την κ. Ειρήνη Γρατσία, αρχαιολόγο και συντονίστρια της MONUMENTA, με σκοπό την καταγραφή και αξιολόγηση κτηρίων αρχιτεκτονικής σημασίας. Πραγματοποιήθηκε επί τόπου καταγραφή και αποτύπωση των κτηρίων.

4.   Εργαστήρι οπτικοακουστικών μέσων στα πλαίσια του περιβαλλονρτικού προγράμματος «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη,  12/12  και ώρα 16:30-20:00  στην Τεχνόπολη με εισηγήτρια την κ. Βίκυ Μπέτσου, με σκοπό την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω στη χρήση  οπτικοακουστικών μέσων για την παρουσίαση και καταγραφή των σχολικών δράσεων που ενισχύουν την σύνδεση  του σχολείου με την κοινότητα.

5.   Επιμόρφωση πάνω στην αρχιτεκτονική των κτηρίων στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιανουαρίου, και ώρες 11.00-13.00 στην Κυψέλη με εισηγητή το Νίκο Βατόπουλο και τη συμμετοχή του δημάρχου Αθηναίων, με σκοπό την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω σε στοιχεία που κάνουν φανερή την  αρχιτεκτονική των κτηρίων  με απώτερο σκοπό την εκπαίδευση των μαθητών πάνω στη καταγραφή κτηρίων και την επαφή τους με την κοινότητα.

6.  Εργαστήρι για τη Μαθητική Διαβούλευση πραγματοποιήθηκε στις 12 Απριλίου, και ώρες 12.00-14.00 στο 53ο ΓΕΛ Αθηνών, με εισηγητές τους εξαιρετικούς συναδέλφους κ. Ελένη Παππά και κ. Πέτρο Τζαγκαράκη.

7. Εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε etwinning seminars με θέμα «Εργαλεία επεξεργασίας πολυμέσων -Εργαλεία παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού» που βοηθούν στην εξωστρέφεια της σχολικής μονάδας μέσω της ψηφιακής παρουσίασης των δράσεων.

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης