Δοκιμάζουμε τεχνολογίες

- Ιαν• 11•13
Δοκιμάζουμε τεχνολογίες

H Βαΐα Παρασκευά και η Βασιλική Παπανικολάου περιγράφουν, ο Ανδρέας Μαγγιώρος σχολιάζεικαι ο Παναγιώτης Μαντάς αναλύει και προβληματίζεται με αφορμή μια δραστηριότητα με tablet-pc.

 

 

H Βαΐα Παρασκευά και η Βασιλική Παπανικολάου περιγράφουν:

Οι εντυπώσεις μας από το Tablet-PC είναι κυρίως θετικές. Την προηγούμενη Πέμπτη το τμήμα μας, είχε την δυνατότητα να βιώσει μια καινούργια εμπειρία στον κόσμο των υπολογιστών. Με τη βοήθεια της καθηγήτριάς μας και των φοιτητών καταφέραμε να πάρουμε μια πρώτη γεύση για την λειτουργία του Tablet-PC. Ίσως σε ξεγελάσει το μικρό μέγεθός του, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα εντυπωσιακό πολυμηχάνημα. Η λειτουργία του μας θυμίζει το χαρτί και το μολύβι, καθώς είναι συνδεδεμένο με ένα πενάκι το όποιο όταν το ακουμπάμε στην οθόνη, μπορούμε όχι μόνο να επικοινωνήσουμε με άλλους, αλλά και να ζωγραφίσουμε. Η οθόνη του περιστρέφεται και μπορεί να διπλωθεί κάνοντας έτσι τον χρήστη να το χρησιμοποιεί πιο εύκολα. Όπως όλα τα μηχανήματα, έτσι και το Tablet-PC παρουσίασε εκτός από θετικά και αρνητικά στοιχεία. Ο γραφικός χαρακτήρας δεν γινόταν εύκολα κατανοητός και καμιά φορά η σύνδεση με τους άλλους συμμαθητές μας χανόταν εύκολα. Πιστεύουμε πάντως ότι το Tablet-PC είναι πολύ πρωτοποριακό και το θεωρούμε πολύ σημαντικό αν γινόταν περισσότερα Tablet-PC να εγκατασταθούν στον χώρο του σχολείου μας.

 

O Ανδρέας Μαγγιώρος σχολιάζει:

Η επικοινωνία με τον υπολογιστή ήταν όπως με τους άλλους υπολογιστές. Το πενάκι ήταν δύσκολο στη χρήση του και δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα. Η οθόνη ήταν πολύ χρήσιμη και πιστεύω πως ήταν αυτό που ξεχώριζε από το pc. Η επικοινωνία με τον άλλον υπολογιστή ήταν καλή και έχω τη γνώμη πως θα βοηθούσε σε μια ομαδική εργασία, παρόλο που δεν πιστεύω πως θα έπρεπε να ξεχωρίζει οικονομικά από τους άλλους υπολογιστές. Τέλος νομίζω πως αυτοί οι υπολογιστές θα μπορούν να »σταθούν» σε μια σχολική τάξη, λόγω κυρίως της οθόνης αλλά δύσκολα θα ξεχωρίσουν και θα προτιμηθούν στην αγορά.

 

O Παναγιώτης Μαντάς αναλύει και προβληματίζεται:

 

Το pc που είδαμε είχε αρκετά διαφορετικά στοιχεία από ένα κοινό notebook. Η οθόνη περιστρεφόταν και μπορούσε να αλλάξει και να φαίνεται σαν βιβλίο, δηλαδή η οθόνη είχε κίνηση. Όμως, το πιο σημαντικό ήταν ότι εκτός από την εμφάνιση που έμοιαζε με ένα βιβλίο, συμπεριφερόταν και σαν βιβλίο, αφού υπήρχε η δυνατότητα χρησιμοποιώντας το πενάκι πάνω στη διακριτική οθόνη να γράψεις χωρίς την χρήση του keyboard.

Επίσης, σημαντική ήταν η επικοινωνία μέσω chat που όμως δεν είναι πρωτοπορία. Πρωτοπορία είναι ότι η οθόνη ήταν κοινή αφού οι δυο συνεργάτες ουσιαστικά είχαν την ιδία οθόνη, πάνω στην οποία δούλευαν ομαδικά. Βεβαία, το chat βοηθούσε στην επικοινωνία, κάτι που θα ήταν πιο φανερό αν πράγματι επικοινωνούσαμε από απόσταση χωρίς να ακουγόμαστε, αφού βρισκόμασταν στην ίδια αίθουσα. Θα μπορούσαμε να καταλάβουμε πιο καλά την καινοτομία αν πράγματι είχαμε μεγάλη απόσταση και ήταν δύσκολη η επικοινωνία με άλλους τρόπους.

Συνοψίζοντας, αυτοί οι υπολογιστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε τάξεις σχολείων, αλλά με πολύ καλυτέρα αποτελέσματα από τους προσωπικούς ή φορητούς υπολογιστές. Η επικοινωνία ήταν πρωτοπόρα και η εμπειρία πολύ ωραία.

Σχολιάστε

Top