Μαθητές τρίτης Λυκείου ο Αρης και ο Αρης γράφουν…
Λοιπόν, έχοντας να κάνουμε μια εργασία στην πληροφορική, μας ήρθε η ιδέα να αναπτύξουμε το θέμα της υποτίμησης των μαθημάτων της γενικής παιδείας.
Ναι, είναι γνωστό πως δεν σας κάνει εντύπωση αυτό το θέμα αλλά για να σας πω την αλήθεια η εργασία είναι υπό τα πλαίσια μαθήματος γενικής παιδείας οπότε δεν μας νοιάζει. Αυτό που μας νοιάζει αυτή την στιγμή είναι το αν το σνίτσελ που θα φάμε το μεσημέρι θα είναι γεμιστό με τυρί ή αν θα προλάβουμε να διαβάσουμε για το τρίωρο μάθημα που μας περιμένει μετά το σχολείο.
Μάλλον για να έχεις φτάσει σε σημείο να διαβάζεις άρθρα του σχολικού περιοδικού μας τότε βρίσκεσαι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο βαρεμάρας με εμάς, που καθόμαστε και τα γράφουμε μάλιστα.
Συνεπώς βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση και θα αναρωτιέσαι και εσύ για το ποιος είναι ο λόγος που φτάσαμε ως εδώ. ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ. Δεν συνεχίζει όπως οι τυποποιημένες και βαρετές αιτίες που παρουσιάζονται στο μάθημα της Ε. έκθεσης. Η φάση είναι ρεαλιστική.
Είμαστε κολλημένα μυαλά. Δεν έχουμε πάρει χαμπάρι πως που και που έχει ενδιαφέρον να ασχοληθούμε λίγο με τέτοια μαθήματα. Σκεφτείτε οφέλη που θα είχαμε σε επίπεδα ΒΑΘΜΩΝ, σχέσεων με τους καθηγητές (σλουρπ σλουρπ) και εν τέλει γνώσης. Γιατί υπάρχουν καθηγητές οι οποίοι μπορούν να μας δώσουν πολλά και αν δείξουμε και ενδιαφέρον τα πολλά θα γίνουν πιο πολλά.
Η αλήθεια είναι πως έπρεπε να φτάσω Τρίτη λυκείου για να το καταλάβω αυτό, και θα καταλάβαινα οποιονδήποτε μικρότερο διαφωνεί. Όμως παρ’το σαν συμβουλή, αναθεώρησε και κάνε κάτι για να βελτιώσεις και τον εαυτό σου αλλά και τις σχέσεις σου με το περιβάλλον. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.
Είναι φανερό πως φταίει σε μεγάλο βαθμό η γενική τάση των μαθητών να αποστασιοποιούνται από αυτά τα μαθήματα, όμως όσο πιο νωρίς καταλάβουμε πως οι πολλοί δεν είναι πάντα και οι σωστοί και καταφέρουμε να ξεχωρίσουμε το εγώ μας και τα θέλω μας από τα θέλω του πλήθους, τότε θα είμαστε σε θέση να κάνουμε αυτό που θεωρούμε εμείς καλύτερο για μας.