Σχολικά Νέα

ΑΠΟ: admin - Δεκ• 14•12

Αρθρογράφοι: Λιακοπούλου Δήμητρα, Θεοφανοπούλου Μαριανθούλα

ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

     Φέτος, σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που έχει ανοίξει το σχολείο μας έγιναν κάποιες αλλαγές, οι οποίες επηρέασαν και θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό την φετινή σχολική χρονιά.
      Αρχικά χωρίστηκε το Λύκειο από το γυμνάσιο, που μέχρι πέρυσι αποτελούσαν ένα σχολείο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και χάρη σε αυτό, το σχολείο μας θα μπορέσει να λειτουργήσει πολύ καλύτερα σε σχέση με κάθε άλλη χρονιά.
      Επίσης, μια άλλη πολύ σημαντική αλλαγή είναι ότι το Λύκειο απέκτησε νέα διευθύντρια. Αυτό θα οδηγήσει και σε επιμέρους αλλαγές οι οποίες θα φανούν αργότερα.

Στις 6 Οκτωβρίου 2010 κάναμε μια κατάληψη, η οποία έληξε μετά απο 2 ημέρες.Τα αιτήματα ήταν τα εξής:

  •  Να μην υπάρχουν αδέσποτα σκυλιά στο χώρο του σχολείου, για λόγους υγιεινής. 
  • Αφού το σχολείο τυπικά έχει χωριστεί σε γυμνάσιο και λύκειο κανονικά θα πρέπει να βρίσκονται και οι τάξεις τους σε διαφορετικά κτίρια.
  • Να δημιουργηθεί κυλικείο και στο χώρο του λυκείου, γιατί οι μαθητές στα διαλείμματα δεν προλαβαίνουμε να πηγαίνουμε στο απέναντι κτίριο και στη συνέχεια να επιστρέφουμε στις τάξεις για μάθημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές οι μαθητές να αργούν, ακόμη και να μην γίνονται δεκτοί στο μάθημα.
  • Να αποκτήσει το λύκειο περισσότερες αίθουσες, διότι  υπάρχουν τάξεις του λυκείου στο χώρο του γυμνασίου.
  • Να προσληφθούν καθαρίστριες διότι δεν επιτρέπεται το περιβάλλον στο οποίο οι μαθητές, αλλα και οι καθηγητές περνούν «όλη» τους την ημέρα να βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση.

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΠΕΡΙΕΡΓΗ!!!

Το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα σε καθηγητές και μαθητές, είναι κάτι που δεν θα πάψει να υπάρχει ποτέ.

Στο σχολείο μας, υπάρχουν καθηγητές που προσπαθούν να περάσουν την σχέση μαθητή και καθηγητή σε άλλο επίπεδο, δηλαδή να είναι πιο φιλική και οικεία, ενώ υπάρχουν και άλλοι καθηγητές που αποστασιοποιούνται από τους μαθητές, θέλοντας να κάνουν απλά και μόνο το μάθημά τους, χωρίς καμία ευχάριστη νότα.

Οι μαθητές από την πλευρά τους, χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, κάτι που δεν έχει να κάνει τόσο με το πόσο καλοί μαθητές είναι, αλλά με το πόσο ήσυχοι είναι μέσα στην τάξη και κατά πόσο όχι.

Οι καθηγητές για να πλησιάσουν τους μαθητές, πρέπει να ταυτίζονται με αυτούς, καθώς και να κατανοούν την κούραση και την προσπάθεια που καταβάλλουν, και να μην ξεχνούν τις διάφορες δραστηριότητες που ίσως έχουν. Επιπλέον, μπορούν να αφιερώνουν ένα μέρος του χρόνου τους στο να συζητούν τα τυχόν προβλήματα που υπάρχουν με διάλογο.

Σχολιάστε

Top