Λίγα λόγια για το πρόγραμμα

Η δράση υλοποιήθηκε σε 4 άξονες

1ος ΑΞΟΝΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ

  • Επισκέψεις στη γειτονιά και στο διπλανό δασάκι για παρατήρηση και προβληματισμό.
  • Φτιάχνουμε αφίσες με θέμα τη συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία και την κίνησή τους σε μια φιλική και ανθρώπινη γειτονιά  που σέβεται τη διαφορετικότητα.

2ος ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ

  • Επικοινωνία με σημειώματα σε γείτονες που δε σέβονται την πόλη και τον συνάνθρωπο.
  • Φτιάχνουμε αφίσες με θέμα τη συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία και την κίνησή τους σε μια φιλική και ανθρώπινη γειτονιά που σέβεται τη διαφορετικότητα

3ος ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΛΥΩ

  • Συνέντευξη στην κα Μανταλένα και το πως είναι να κινείται στη γειτονιά με αμαξίδιο.
  • Υπαίθρια βιβλιοθήκη στο περιβαλλοντικό μας μονοπάτι, με βιβλία που έφτιαξαν οι μαθητές με τεχνική του Σ. Φρενέ
  • Φτιάχνουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια από βρώσιμα υλικά σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών και στολίζουμε τα δέντρα, ενώ παράλληλα ταΐζουμε τα πτηνά του δάσους της γειτονιάς μας.
  • Στολίζουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο περιβαλλοντικό μας μονοπάτι.
  • Φτιάχνουμε φωλιά για να προστατευτούν τα ζώα του δάσους από τις καιρικές συνθήκες.

4ος ΑΞΟΝΑΣ  ΔΡΩ

  • Συνεργασία με αρχιτέκτονα και δημιουργία μακετών της γειτονιάς μας.
  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα  της apivita «BEESCHOOL» με έμφαση στη σπουδαιότητα της μέλισσας στην αλυσίδα της φύσης.
  •  Συνεργασία με το Δήμο και επιστολή στο Δήμαρχο για τη δημιουργία μιας Βιώσιμης πόλης προσιτή σε όλους.
  • Προαιρετικό κάλεσμα από το Δήμο για δεντροφύτευση στο δασάκι της γειτονιάς.
  • Γνωριμία με την Πυροσβεστική υπηρεσία και την Εθελοντική ομάδα Δασοπροστασίας Δήμου Παπάγου Χολαργού με σκοπό την ευαισθητοποίηση σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.

Μια φορά το μήνα οι μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου Χολαργού έπαιρναν τις τσάντες τους και έβγαιναν βόλτα στο δασάκι της γειτονιάς.

 Λίγα λόγια για τη δράση…

Μέσα από το παιχνίδι και τη βιωματική μάθηση οι μαθητές οικοδομούσαν τη γνώση και παράλληλα γίνονταν ενεργοί πολίτες.

Στις εξόδους μας ερχόμασταν σε επαφή με τη γειτονιά και βιώναμε τα περιβαλλοντικά προβλήματα ενεργά…προβληματιζόμασταν και αναζητούσαμε λύσεις σε καθημερινές καταστάσεις.

Στο τέλος, οι μαθητές επέστρεφαν στο σχολείο και αξιολογούσαν την έξοδο (τι καινούργιο έμαθαν, τι τους άρεσε κλπ)

Σχολιάστε