A city’s long journey into time…
Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν 18 μαθητές της γ’ γυμνασίου.
Αφορά την παρουσίαση μιας επαρχιακής πόλης, συγκεκριμένα της Έδεσσας. Η έρευνα των μαθητών βασίστηκε σε τέσσσερις (4) άξονες:
- ιστορία
- αρχιτεκτονική – κτήρια – μνημεία
- κοινωνία – πληθυσμός – επαγγέλματα των κατοίκων
- πολιτισμός – θρησκεία – έθιμα
Υπεύθυνος του προγράμματος: Κωστίκας – Τσελεπής Πέτρος.
Συμμετείχε η κ. Αποστολία Βατμανίδου.
Συνεργαζόμενα σχολεία και εκπαιδευτικοί:
- Elissavet Vagianou, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
- Petros Kostikas-Tselepis, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
- ALICIA GARCÍA RODRÍGUEZ, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Diego Parra Cano, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Francisca Jerez Rojo, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Maribel Belmar Marchante, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- sandra alcolea, IES Fernando de Mena, Ισπανία
- Daiva Petrauskaitė, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Λιθουανία
- Donatella Calamita, Licei Statali «F. Angeloni», Ιταλία
- Anna Bochenek, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Żernicy, Πολωνία
- Φωτεινή Χριστοδούλου, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
- APOSTOLIA VATMANIDOU, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
Έργα:
http://linoit.com/users/gymkary/canvases/etwinnig%20project%202018-2019
http://linoit.com/users/gymkary/canvases/A%20city%27s%20long%20journey%3A%20feedback
https://padlet.com/tselepispetros/43bdplhkzdj0
https://www.wattpad.com/655682039-lost-in-modern-times-from-xanthi-to-kariotissa
https://www.youtube.com/watch?v=KCH-fd1kgyE&feature=youtu.be&t=1
https://www.thinglink.com/scene/1133886327444471810
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.