A city’s long journey into time…

A city’s long journey into time…

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα συμμετείχαν 18 μαθητές της γ’ γυμνασίου.

Αφορά την παρουσίαση μιας επαρχιακής πόλης, συγκεκριμένα της Έδεσσας. Η έρευνα των μαθητών βασίστηκε σε τέσσσερις (4) άξονες:

  • ιστορία
  • αρχιτεκτονική – κτήρια – μνημεία
  • κοινωνία – πληθυσμός – επαγγέλματα των κατοίκων
  • πολιτισμός – θρησκεία – έθιμα

Υπεύθυνος του προγράμματος: Κωστίκας – Τσελεπής Πέτρος.

Συμμετείχε η κ. Αποστολία Βατμανίδου.

Συνεργαζόμενα σχολεία και εκπαιδευτικοί:

  1. Elissavet Vagianou, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
  2. Petros Kostikas-Tselepis, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα
  3. ALICIA GARCÍA RODRÍGUEZ, IES Fernando de Mena, Ισπανία
  4. Diego Parra Cano, IES Fernando de Mena, Ισπανία
  5. Francisca Jerez Rojo, IES Fernando de Mena, Ισπανία
  6. Maribel Belmar Marchante, IES Fernando de Mena, Ισπανία
  7. sandra alcolea, IES Fernando de Mena, Ισπανία
  8. Daiva Petrauskaitė, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Λιθουανία
  9. Donatella Calamita, Licei Statali «F. Angeloni», Ιταλία
  10. Anna Bochenek, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Żernicy, Πολωνία
  11. Φωτεινή Χριστοδούλου, Γυμνάσιο Σμίνθης , Ελλάδα
  12. APOSTOLIA VATMANIDOU, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΡΥΩΤΙΣΣΑΣ, Ελλάδα

Έργα:

http://linoit.com/users/gymkary/canvases/etwinnig%20project%202018-2019

http://linoit.com/users/gymkary/canvases/A%20city%27s%20long%20journey%3A%20feedback

https://padlet.com/tselepispetros/43bdplhkzdj0

https://www.wattpad.com/655682039-lost-in-modern-times-from-xanthi-to-kariotissa

https://www.youtube.com/watch?v=KCH-fd1kgyE&feature=youtu.be&t=1

https://quizizz.com/join/game/U2FsdGVkX19Z6OfDZ6hWXoa%252FIyK5yECnk%252FaK6rCOGR6O7%252BhPT5G1hHIQW7pNpVbc

https://www.thinglink.com/scene/1133886327444471810

 

Σχολιάστε

Top