Τίποτα από τα δύο; Ή μήπως οτιδήποτε από τα δύο;
Η απάντηση βρίσκεται στον τρόπο χρήσης του.
Αν η χρήση του Διαδικτύου είναι σωστή, πραγματικά προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων, ανοίγει ορίζοντες και λύνει χέρια.
Τι γίνεται όμως όταν η χρήση του δεν είναι ενδεδειγμένη; Τι γίνεται όταν, κυρίως παιδιά, πλοηγούνται και επικοινωνούν ανεξέλεγκτα στο Διαδίκτυο; Τότε πραγματικά μπορεί να καταντήσει εφιάλτης.
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ” τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πλαγιαρίου, στα πλαίσια του προγράμματος «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο» στο μάθημα ΤΠΕ, ανέλαβαν να ενημερώσουν ποικιλοτρόπως γονείς και μαθητές για τους κινδύνους του Διαδικτύου. Πρώτο τους βήμα ήταν να πληροφορηθούν για τους κινδύνους μέσα από επιλεγμένους δικτυακούς τόπους, να τους κατανοήσουν και στη συνέχεια να χωριστούν σε ομάδες για να γράψουν τα δικά τους άρθρα.
Στη συνέχεια προχώρησαν στο διαχωρισμό εκ νέου σε ομάδες, προκειμένου να δημιουργήσουν αφίσες, φυλλάδια, κόμικ, κινούμενα σχέδια, παρουσίαση, βίντεο, blog κ.λπ. Ένας τρόπος για να μοιραστούν τη γνώση που απέκτησαν, ήταν και μέσα από τη δημιουργία αυτού του περιοδικού.
Συγχαρητήρια παιδιά!
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός Πληροφορικής
Σοφία-Ελισάβετ Παρασκευοπούλου.


