


2. Εργασία δ΄
Τελική ψηφοφορία Στο τελευταίο μέρος αυτής της δραστηριότητας οι μαθητές/τριες ψηφίζουν στο GoogleForms μεταξύ 22 λογότυπων που δημιουργήθηκαν από όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες Συνεχίστε την ανάγνωση →

2. Εργασία ε΄
Λογότυπο έργου Το λογότυπο που κέρδισε στην ψηφοφορία είναι τελικά το έργο της Alisa και της Sara από τη Σλοβενία. Συνεχίστε την ανάγνωση →

3. Εργασία α΄
Μαγειρική Στη δεύτερη δραστηριότητα οι μαθητές/τριες ασχολούνται με μαγειρική. Πρώτο βήμα έχουν να προτείνουν 5 υγιεινά υλικά, με τα οποία Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία β΄
Συνταγή Οι μαθήτριες της τάξης των γερμανικών επιλέγουν τα υλικά που προτείνουν οι εταίροι από την Σλοβενία: νιφάδες βρώμης, ένα Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία γ΄
Εκτέλεση Συνταγής Οι μαθητές/τριες κάθε χώρας επιλέγουν μια συνταγή από το άλλο σχολείο-εταίρο και ετοιμάζουν το πιάτο σύμφωνα με τη Συνεχίστε την ανάγνωση →
3. Εργασία δ΄
Εντυπώσεις Μετά τη δοκιμή της μακαρονοσαλάτας και της εναλλακτικής μηλόπιτας οι μαθητές/τριες δείχνουν τη μαγειρική τους σε όλο το σχολείο Συνεχίστε την ανάγνωση →
Βιβλίο Μαγειρικής
Οι υγιεινές συνταγές από όλες τις χώρες συγκεντρώνονται σε ένα βιβλίο μαγειρικής με τον τίτλο «Fit und frisch: Gesunde Rezepte von Schülern für Schüler». Μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ
.

4. Εργασία α΄
Συμβουλές Υγείας Κάθε χώρα σκέφτεται μερικές συμβουλές για έναν υγιεινό τρόπο ζωής και τις γράφει στο Canva.
4. Εργασία β΄

Αφίσα Κάθε χώρα δημιουργεί ένα πλακάτ χρησιμοποιώντας τις συμβουλές που προτείνουν οι μαθητές/τριες από μία άλλη χώρα – εταίρο, η Συνεχίστε την ανάγνωση →
