ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

Φέτος στη Β’τάξη ήρθε ένα κορίτσι από την Αλβανία που δε μιλούσε και δεν έγραφε καθόλου ελληνικά και καταλάβαινε ελάχιστα.Έπρεπε να την κάνω να αναπτύξει προφορικό λόγο οπότε έβαλα όλες τις μαθήτριες της τάξης(εφτά)να καθίσουν κάτω,τους διάβασα το παραμύθι “Ο Ήλιος και ο Βοριάς” του Αισώπου(θεωρώντας ότι είναι εύκολη η πλοκή του) και από πίσω έπαιζε απαλή μουσική-χαλαρωτική.Στο σημείο που ο καθένας προσπαθεί να ξεντύσει το διαβάτη σταματούσα το διάβασμα και ρωτούσα τις μαθήτριες τι φαντάζονται για τη συνέχεια,αν το κατάφεραν,ποιος θα κερδίσει κ.ά.Όταν τελείωσε το παραμύθι κάναμε τη δραματοποίησή του.Έπειτα,σε ομάδες ζωγράφισαν την ιστορία και στο τέλος κάθε μαθήτρια έγραψε με λίγα λόγια τι έγινε στο παραμύθι.Θεωρώ ότι ήταν μια προσπάθεια παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου που την ευχαριστήθηκαν οι μαθήτριες γιατί ξέφευγε από το βιβλίο και το υποχρεωτικό του σχολείου.

Σχολιάστε

Top