Συμμετοχή στο Δίκτυο Προφορικής-Τοπικής Ιστορίας και 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ

Κείμενο: (από τη συντακτική ομάδα), Αφίσα:  της διοργάνωσης, Φωτογραφίες: Χριστίνα Άαμοντ

Το ΓΕ.Λ. Αγίου Νικολάου συμμετείχε και φέτος στο Δίκτυο Προφορικής-Τοπικής Ιστορίας που διοργανώνει η Δ.Δ.Ε. Χαλκιδικής υπό την ευθύνη της Συμβούλου Φιλολόγων, κ. Κωνσταντίνας Παπακώστα, με Ομάδα εκπαιδευτικών –Χριστίνα Άαμοντ (συντονίστρια),  Σοφία Μακρή και Στέλλα Παπαζοπούλου (μέλη)– και μαθητών/τριών –Βογιατζής Παναγιώτης (Γ1), Ανδρομάχη Καμπάνη (Γ1), Τζοέννα Ισμάλι (Β1), Δήμητρα Κόλλια (Β2), Δήμητρα Κομίτη (Β2), Χριστίνα Μυταυτσή (Β2), Αδελαΐδα Ντόντα (Β2), Ελευθερία Σαρρηγιάννη (Β2)–, με τίτλο θέματος «Υφαντική και Μεταξουργία στον Άγιο Νικόλαο: Ψηλαφώντας τα υφάδια της συλλογικής μνήμης».

Την Τετάρτη 22/4/2026, η Ομάδα των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών έλαβε μέρος, για δεύτερη χρονιά, στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Τοπικής- Προφορικής Ιστορίας Χαλκιδικής, που πραγματοποιήθηκε φέτος στο Δημοτικό Θέατρο Νέων Μουδανιών, όπου ανακοίνωσε την εργασία της για την Υφαντική και τη Μεταξουργία στον Άγιο Νικόλαο.

unnamed (3) Χωρίς τίτλο

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης