Κείμενο: (από τη συντακτική ομάδα), Φωτογραφίες: Σοφία Μακρή, Παναγιώτης Μιχαηλίδης, Φωτεινή Μπακίρα (Υποδιεθύντρια του ΓΕ.Λ. Αγίου Νικολάου)
Την Τρίτη 3 Μαρτίου 2026, η Γ΄ Λυκείου του ΓΕ.Λ. Αγίου Νικολάου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο (αντρικό) Ιερό Ησυχαστήριο Οσίου Αρσενίου του Καππαδόκου στο Βατοπαίδι Χαλκιδικής καθώς και στο (γυναικείο) Ιερό Κοινόβιο Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Ορμύλιας Χαλκιδικής, στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών. Οι μαθητές/τριες βίωσαν τη μοναχική φιλοξενία και είχαν την ευκαιρία να να θέσουν ερωτήσεις σχετικά με τη μοναχική ζωή και την ορθόδοξη παράδοση στους/στις μοναχούς/ές. Συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί κ. Φωτεινή Μπακίρα ΠΕ01 (Υποδιεθύντρια του ΓΕ.Λ. Αγίου Νικολάου), η οποία οργάνωσε τη δράση, και Σοφία Μακρή ΠΕ02.












