Καλη χρόνια!!!
Στις 23 Ιανουαρίου κόψαμε τη βασιλόπιτα του σχολείου μας οι μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Παρουσία του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων οι μικροί μαθητές μας απόλαυσαν την νόστιμη βασιλόπιτα. Η τυχερή που κέρδισε το φλουρί, κέρδισε και το δώρο που προσέφερε ο Σύλλογος, ένα ρόδι, μια μαρμελάδα και ένα χρηματικό ποσό. Εμείς ευχόμαστε σε όλους σας Καλή Χρονιά, γεμάτη Υγεία , Ευτυχία και Αγάπη και ας φέρει αυτός ο χρόνος στον καθένα από μας ό,τι θα γαληνέψει την καρδιά μας.

