Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο «Αρέθουσα».

Συνεργατικό άρθρο που συνέταξαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β1 μετά την επιστροφή τους από το αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας.

Σήμερα Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2026 είχαμε κανονίσει μία υπέροχη εκδρομή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Β1, Γ1, Δ1 επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Αρέθουσας στη Χαλκίδα. Στις 10:00 μπήκαμε στο λεωφορείο και μετά από μικρή διαδρομή φτάσαμε. Εκεί μας περίμενε η ξεναγός μας η κυρία Γιούλη. Μας έδωσε οδηγίες για την είσοδό μας στο Μουσείο και μπήκαμε στην πρώτη αίθουσα. Εκεί είδαμε ψηφιδωτά, αγάλματα, αγγεία, μία  μακέτα, χάρτες, παλιά αντικείμενα, δόντι καρχαρία, κοσμήματα από την αρχαιότητα, την Βυζαντινή εποχή και σύγχρονα ψηφιακά δημιουργήματα. Το πιο ενδιαφέρον έκθεμα ήταν ένα αρχαίο ρούχο του βασιλιά στο Λευκαντί. Σε αυτό το μουσείο περάσαμε ωραία και θα θέλαμε να ξαναπάμε.

Συντακτική ομάδα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β1.

 

 

 

IMG_1231  IMG_1264IMG_1244IMG_1272 IMG_1279 IMG_1281 IMG_1290 - Edited

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης