Η καλύτερη εκδρομή!!!

όμιλος6Την Δευτέρα 8/6  επισκεφθήκαμε τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Θεσσαλονίκης και ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία! Αρχικά, οι υπεύθυνοι μάς μίλησαν για τα σκάφη και τους κανόνες ασφαλείας. Στη συνέχεια, φορέσαμε τα σωσίβιά μας και μπήκαμε ανά δύο σε μικρά σκάφη.

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό κάναμε την πρώτη μας βόλτα στα νερά και νιώσαμε σαν αληθινοί ναυτικοί! Επίσης, δοκιμάσαμε την κωπηλασία και μάθαμε πώς να χειριζόμαστε τα κουπιά σωστά. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που μας γέμισε όμορφες εικόνες, γέλια και αυτοπεποίθηση.

Περάσαμε υπέροχα και θα θυμόμαστε αυτή την ημέρα για πολύ καιρό!

Ρεπορτάζ: Οι μαθητές της Δ΄τάξης

 

όμιλος7όμιλος9

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης