Χρονοδιάγραμμα
Σεπτέμβριος 2020: Παρουσίαση του προγράμματος στους μαθητές, επιλογή ονόματος, προετοιμασία για την 1η διαδικτυακή συνάντηση (δημιουργία βίντεο με φωτογραφίες από το σχολείο και τον τόπο [...]
Σεπτέμβριος 2020: Παρουσίαση του προγράμματος στους μαθητές, επιλογή ονόματος, προετοιμασία για την 1η διαδικτυακή συνάντηση (δημιουργία βίντεο με φωτογραφίες από το σχολείο και τον τόπο [...]
1) Να μην πετάμε σκουπίδια στο περιβάλλον 2) Να μην πέρνουμε πολλά πλαστικά προϊόντα 3) Να μην χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς τόσο συχνά [...]
Τι πρέπει να κάνω για να πραστατέψω το περιβάλλον στο οποίο ζω: Χρησιμοποιώ το ποδήλατο για κοντινές αποστάσεις Ή πηγαίνω περπατώντας σε πιο κοντινές αποστάσεις [...]
Προστατεύουμε το περιβάλλον για ένα καλύτερο αύριο. Δυστυχώς φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που πιστεύουν ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι υπόθεση μόνο των κυβερνήσεων [...]
Οι μαθητές της Στ” τάξης, κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αξιοποίησαν την εφαρμογή της μετάφρασης της Google και μετέφρασαν το μήνυμα «Σβήστε τα [...]
Το 2021 είναι άλλη μία κρίσιμη χρονιά για τον πλανήτη και την ανθρωπότητα. Ταυτόχρονα με τη «μάχη» που δίνεται για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι [...]
Μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, παίξαμε ένα παιχνίδι με τους μαθητές μας. Το παιχνίδι ήταν ένα κουίζ το οποίο [...]
Το διαδίκτυο είναι μια τεράστια και αστείρευτη πηγή πληροφοριών όπου ο καθένας από εμάς μπορεί να δημιουργεί και να μοιράζεται περιεχόμενο ακόμα και αν δεν [...]
Οι μαθητές της Ε” τάξης συμμετείχαν στην κοινή δραστηριότητα σχετικά με τη Διεθνής ημέρα γυναικών στην επιστήμη. Η Διεθνής Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη [...]
Οι μαθητές του Στ2, στο πλαίσιο του προγράμματος Rob&Me 20 δημιούργησαν αφίσες ώστε να ενημερώσουν και να δώσουν το δικό τους μήνυμα σχετικά με την [...]
Με τους μαθητές της Γ” τάξης δημιουργήσαμε συννεφόλεξα από τις συμβουλές τους σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Μιλήσαμε για τους κινδύνους, ελέγξαμε τις γνώσεις [...]