Στην ενότητα της Γλώσσας «Άνθρωποι και Μηχανές» τα παιδιά του Γ2 είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν τα δικά τους ρομπότ. Επιστράτευσαν λοιπόν τη φαντασία τους και δημιούργησαν εκπληκτικές μηχανές. Μην απορήσετε, λοιπόν, αν στο μέλλον δείτε κάποιες από αυτές να γίνονται πραγματικότητα!!!!
[video nolink]
