ΤΑ ΖΩΑ
Μια όμορφη ζωγραφιά με διάφορα είδη ζώων από τον Νικόλα Σ., μαθητή της Ε΄τάξης.
Μια όμορφη ζωγραφιά με διάφορα είδη ζώων από τον Νικόλα Σ., μαθητή της Ε΄τάξης.
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο “Myths and Legends”, οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων είχαν την ευκαιρία [...]
ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΟΣ Οι μαθητές της ΣΤ’, του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σιάτιστας, συμμετέχουμε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus ‘’Myths and Legends’’.Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα [...]
Καλωσορίσατε στο 10ο τεύχος του ψηφιακού μας περιοδικού
Οι μαθητές της Στ΄τάξης δημιούργησαν αφίσες για την ασφαλή ποδηλασία. Ακούστε με προσοχή τις συμβουλές τους! Για να δείτε τις αφίσες πατήστε:ΕΔΩ
Πιδιά μ΄ήρθαν τα κόλιαντα [...]
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης δημιουργούν αφίσες με θέμα την υγιεινή διατροφή. Σταυριανή-Έλλη-Αλεξάνδρα-Μίνα [...]
Ένα υπέροχο ταξίδι έφτασε στο τέλος του με τον καλύτερο τρόπο! Οι μαθήτριες και οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σιάτιστας συμμετείχαν με [...]
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης σας παρουσιάζουν τις κρητικές μαντινάδες που δημιούργησαν με θέμα τη φιλία.Πατήστε :ΕΔΩ