Η πρώτη μας εκδρομή

Μπήκε ο Οκτώβρης και ήρθε η ώρα για την πρώτη μας εκδρομή σε πάρκο με αθλητικές και άλλες δραστηριότητες . Με αφορμή τον εορτασμό της αθλητικής μέρας τα παιδιά έκαναν αναρρίχηση , τοξοβολία ,οδηγήσανε Pedal-karts στις ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές του πάρκου, αγωνίστηκαν σε στίβο δράσης, έπαιξαν ποδόσφαιρο, μπάσκετ, αγωνιστήκαν σε στίβο μάχης, έκαναν  βόλτες με άλογα …..με λίγα λόγια πέρασαν υπέροχα!!!!!

Έφη Θεοδοσοπούλου

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης