Μπήκε ο Οκτώβρης και ήρθε η ώρα για την πρώτη μας εκδρομή σε πάρκο με αθλητικές και άλλες δραστηριότητες . Με αφορμή τον εορτασμό της αθλητικής μέρας τα παιδιά έκαναν αναρρίχηση , τοξοβολία ,οδηγήσανε Pedal-karts στις ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές του πάρκου, αγωνίστηκαν σε στίβο δράσης, έπαιξαν ποδόσφαιρο, μπάσκετ, αγωνιστήκαν σε στίβο μάχης, έκαναν βόλτες με άλογα …..με λίγα λόγια πέρασαν υπέροχα!!!!!
Έφη Θεοδοσοπούλου
