Τα πέντε σημαντικότερα τεχνολογικά επιτεύγματα του 2016

Τα πέντε σημαντικότερα τεχνολογικά επιτεύγματα του 2016

internet of things

 

το ιντερνετ τών πραγμάτων είναι κάτι που ακούμε πολύ συχνά στις μέρες μας και ενώ ακούγεται ως κάτι δύσκολο και δυσνόητο στην πραγματικότητα είναι κάτι πολύ απλό.Στην πραγματικότητα είναι η επικοινωνία των συσκευών μέσα στο σπίτι μας καθώς επίσης και με μια βάση δεδομένων που έχουν σαν στόχο την μέγιστη αξιοποίηση των συσκευών αυτών.Για παράδειγμα, το σύστημα ασφαλείας του σπιτιού μας θα εντοπίζει την ώρα που ξυπνάμε το πρωί και θα στέλνει σήμα στην καφετιέρα μας για να μας ετοιμάσει τον καφέ

 

 

 

3D εκτυπωτές

 

οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές είναι φυσικά εκτυπωτές οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν και τις τρεις διαστάσεις για εκτύπωση. Χρησιμοποιούν μια μέθοδο προσθετικής κατασκευής κατά την οποία κατασκευάζονται αντικείμενα μέσω της διαδοχικής πρόσθεσης επάλληλων στρώσεων υλικού δηλαδή κατασκευάζει αυτό που θέλουμε από κάτω προς τα πάνω ρίχνοντας στρώσεις υλικού. Τα πιο συνηθισμένα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι κεραμικά και πολυμερή.

 

 

 

 

 

   Aυτόνομη οδήγηση

 

η δημιουργία ενός αυτόματου αυτοκινήτου ήταν κάτι που ο άνθρωπος πάντοτε ήθελε να δημιουργήσει. Η Volvo cars μέσα στις έρευνες που πραγματοποίησε μεσα στο 2016 κατάφερε και δημιούργησε την κατάλληλη τεχνολογία την ήμι-αυτόματη οδήγηση. Τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων τα οποία θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2017 ικαζουν ότι ανιχνεύει στον δρόμο εμπρός από το αυτοκίνητο άλλα οχήματα, ποδηλάτες και πεζούς, ακόμα και μεγάλα ζώα σε ορισμένες περιπτώσεις. Προειδοποιεί τον οδηγό για τους κινδύνους και φρενάρει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί για να αποφύγει ή να μετριάσει τη σύγκρουση.

 

 

      Ρομποτικές συσκευες

 

το σφουγγάρισμα ή το σκούπισμα είναι μια κουραστική και κυρίως βαρετή διαδικασία για όλους, το 2016 ο κόσμος ξεκίνησε να σταματάει να ασχολείται με αυτά διότι ήρθε στην αγορά οι πρώτες ρομποτικές σκούπες. Ρομποτικές σκούπες άλλαξαν κατά πολύ την ζωή των ανθρώπων διότι μπορούν να ρυθμιστούν από τον ιδιοκτήτη τους ποιες ώρες της ημέρας θέλουν να καθαριστεί το σπίτι. Η σκούπα θα ξεκινήσει να καθαρίζει στις ώρες που προγραμματίστηκε και μετά θα επιστρέψει στην βάση της

 

 

 

                   εικονική πραγματικότητα (βιντεοπαιχνίδια)

 

Η βιομηχανία των παιχνιδιών έκανε το 2016 έκανε ένα πολύ μεγάλο βήμα για την ανάπτυξη τους προσφέροντας στον παίκτη την πλήρη εμπειρία με την εικονική πραγματικότητα. Με την εικονική πραγματικότητα ο παίκτης μπορεί με την τοποθέτηση μιας μάσκας στο κεφάλι να δει μπει στον κόσμο του παιχνιδιού και να δει τα πάντα από τα μάτια του χαρακτήρα που παίζει εκείνη την στιγμή.

 

 

Top