Βελτίωση γραμμάτων

Δε γεννηθήκαμε με το μολύβι στο χέρι. Και αυτό και το πιρούνι ήθελε δουλειά για να το πιάσεις σωστά!

Ο δε γραφικός χαρακτήρας, ευλογία ή κατάρα, οι παλιοί πίστευαν πως κληρονομούνταν! «Ευτυχώς δεν έμοιασα στον πατέρα μου να κάνω ορνιθοσκαλίσματα» έλεγε όλο καμάρι η γιαγιά μου. Και εγώ έντρομη αναρωτιόμουν σε ποιον θα μοιάσω. Πάντως μέχρι δευτέρα δημοτικού, από κάτι τετράδια μου που βρήκα στην αποθήκη, απελπισία! Δεν καταλάβαινα τι έγραφα. Όμως μετά έγινε ένα θαύμα και άλλαξαν τα γονίδια από του παππού στης γιαγιάς; Όχι! Σταμάτησαν απλώς να μου σβήνουν ό,τι γράφω και να με τυραννούν και με άφησαν στην τύχη μου, οπότε δεν έγραφα με φόβο μη τα ξαναγράψω από την αρχή. Κι επιπλέον ήρθε και ένας δάσκαλος που έβαζε μια όμορφη σφραγίδα στα όμορφα γράμματα και έτσι ο γραφικός μου χαρακτήρας ήρθε και έγινε πιο στρόγγυλος και πιο καθαρός!!! Κάθε τί λοιπόν θέλει τον μάστορά του.

Κάποιοι θα πουν γιατί τόσο ντέρτι για καλά γράμματα;  Και εγώ θα απαντήσω πως το χρήσιμο του θέματος είναι να είναι ευανάγνωστα και γι’αυτό άλλωστε γράφουμε, για να τα διαβάσει κάποιος. Δεν είμαστε όλοι Φαρμακοποιοί που παίρνουν τη συνταγή του γιατρού με τη γραμμική Β’, τη διαβάζουν και σου δίνουν το φάρμακο. Ενώ αντίθετα εμείς, όταν, μεγάλη πλέον,  οι γονείς μου έστελναν κάρτα από τις διακοπές τους και την έγραφε ο μπαμπάς, περίμενα να επιστρέψουν για να μου τη διαβάσει!

Και τι κάνουμε για να βοηθήσουμε τα παιδιά; Σίγουρα όχι να σκίζουμε σελίδες και να σβήνουμε φωνάζοντας. Η εξάσκηση και το να τους δίνουμε κίνητρα μερακλίδικης γραφής είναι μία από τις λύσεις.

Δρ, Εύη Κουγιουμτζή

 

Ασκήσεις για βελτίωση γραμμάτων

Για οτιδήποτε αφορά στους συνδέσμους, στους οποίους σας παραπέμπουμε, ή σε διαφήμισή τους, δε φέρουμε καμία ευθύνη ούτε έχουμε ίδιον όφελος.

 

Υπεύθυνη στήλης : Ζωή Σκουλή

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης