Το καθημερινό μάθημα είναι πάντα και μια νέα παράσταση, όπου μαθητές και δάσκαλοι θα πρέπει να παίξουν σωστά τον απαιτητικό ρόλο τους, για να ακουστεί στο τέλος δυνατά το χειροκρότημα. Πραγματικά θα ήταν ευτυχισμένοι όλοι οι δάσκαλοι του κόσμου αν είχαν μόνο μαθητές «αρνιά». Όνειρο απατηλό στις μέρες μας!
Τι γίνεται όμως αν υπάρχουν ταραξίες ή αδιάφοροι μαθητές στην τάξη; Τότε αρχίζει η ατμόσφαιρα να κουράζει τους πάντες, ιδιαίτερα τα ήσυχα παιδιά. Εκεί χρειάζεται να διαθέτεις πολλά «όπλα» στη φαρέτρα σου για να φρενάρεις τους ατίθασους, ώστε να συνεχίσεις το έργο σου. Για ποιο λόγο άραγε κάποιοι επιμένουν να αναστατώνουν την τάξη, προσπαθώντας να παρασύρουν και άλλους; Θα πρέπει να αναλογιστούμε γονείς και δάσκαλοι ποιες αιτίες προκαλούν τις αρνητικές συμπεριφορές των παιδιών και τρόπους αντιμετώπισής τους τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο. Επειδή δε γεννιόμαστε ούτε τέλειοι γονείς ούτε τέλειοι δάσκαλοι, ενημερωνόμαστε και εκπαιδευόμαστε συνεχώς.
Ζωή Σκουλή
Η αρνητική συμπεριφορά στην τάξη.
Τα προβλήματα συμπεριφοράς που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη.
Πώς να μη συμπεριφέρεται άσχημα το παιδί.
Για οτιδήποτε αφορά στους συνδέσμους, στους οποίους σας παραπέμπουμε, ή σε διαφήμισή τους, δε φέρουμε καμία ευθύνη ούτε έχουμε ίδιον όφελος.
Υπεύθυνη στήλης : Ζωή Σκουλή
